Sağlık Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? (Sayfa 4) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 213 Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
Tuğba22416852 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 , eic 31% +1 yıl Gülüşümün güzel olduğunu söylerler genelde 0 0 Yorumla
zencilerprensesi Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 31% +1 yıl Karmaşık bir durumun icindeykenn 0 0 Yorumla
No_escape Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 46% +1 yıl Nedensiz gulumsemek, sadece gulumsemek.. 0 0 Yorumla
Dryasylu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 59% +1 yıl Sen yeterki gül yolların hep açık olur ( nokta) 0 0 Yorumla
Forbidde-nn Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 33% +1 yıl Signal white now. Erkekler için olanı daha güzel. 0 0 Yorumla
KışGüneşim__ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 35% +1 yıl Kahkaha atsam olur mu? Çok seviyorum. 0 0 Yorumla
Geçerkenugrayımdedim Takip Et Xper 4 Yaş: 31 , eic 40% +1 yıl Sınavlarından iyi aldığım zamanlar😂 0 0 Yorumla
mehmetemin34 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 54% +1 yıl Şıklar arasında kararsız kaldım ama sanırkm A 0 0 Yorumla
YUKSELXXX Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 40% +1 yıl bir gülüş en heyecanlı ortamı bile ısıtır 0 0 Yorumla
genellikleuzulurum Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 62% +1 yıl Dişlerinin yapısı da önemli değil mi? 0 0 Yorumla
Efsanesiniz Takip Et Xper 5 Yaş: 42 , eic 54% +1 yıl Karmasik bir durumdan cikmaya calisirken olabilir. 0 0 Yorumla
melih5454 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 56% +1 yıl ictenligimi bu sekilde yansitabiliyorum 0 0 Yorumla
aerolite Takip Et Master Yaş: 57 , eic 31% +1 yıl Sağlık konusunda 2,8b cevap paylaştı. Tatlı dille, güler yüzle herşey çok daha kolay... 0 0 Yorumla
Soapmactavish1 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 37% +1 yıl En cok hayal kıriklıgı yasadigımda gülerim 0 0 Yorumla
taylan7676 Takip Et Bilge Yaş: 48 , eic 38% +1 yıl Gülmek içten değilse ne anlamı kalır ki 0 0 Yorumla
Arensnuphis Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 71% +1 yıl Çok gülen biriyim yani her yerde gülebilirim 0 0 Yorumla
Yldrm58 Takip Et Xper 2 Yaş: 46 , eic 40% +1 yıl Insanoğluna özel en güzel şey gülümsemek 0 0 Yorumla
pocomotoist Takip Et Master Yaş: 28 , eic 57% +1 yıl Öyle bir durum yok; ben hep zoru severim. 0 0 Yorumla
sananelazimsa Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 36% +1 yıl Valla her konuda Gül geç havasındayım 0 0 Yorumla
Allizwell93 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 36% +1 yıl Gülmek sana yakışıyor signal de çok yakışıyor 😊 0 0 Yorumla
Kısıkgözlüvampir Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Kendime demiyorum da biri için hep temnnim o😊 0 0 Yorumla
HayalperestPisicik Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 853 cevap paylaştı. Ortamlarda daha bir samimiyet oluşturuyor. 0 0 Yorumla
NicksizBensu Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Her şeye rağmen gülmeye devam edip ayakta kalmak 0 0 Yorumla
falanca-filanca Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl GUlusum gerckten guzeldir. Dislerimi severim cok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
339Cevap
Moralim bozukken tek çıkar yol
evet sıklıkla diyorum :)
Cesaretinize hayrankm
Gulmek benim sırrım zaten 😄
önce kendine inanmalı insan.😉
Gülüşümün güzel olduğunu söylerler genelde
Karmaşık bir durumun icindeykenn
Bit gülüşüm tüm kapıları açar
Nedensiz gulumsemek, sadece gulumsemek..
Sen yeterki gül yolların hep açık olur ( nokta)
Signal white now. Erkekler için olanı daha güzel.
Yeni yollar beni bekler😉
Hiçbiri gülmemek en iyisi
Kahkaha atsam olur mu? Çok seviyorum.
Sınavlarından iyi aldığım zamanlar😂
İyi bir gülüş her daim kapı açar
Hayata gülümsemek gerek.
#Güneş
Şıklar arasında kararsız kaldım ama sanırkm A
Karmaşık bir durumdayken gülmek 😎
Ağlancak durumuma gülüyorum 😅😅
Acın kapıları ben geliyorum dedimm 😁😁
Gülüşümü hep sevmişlerdir 😉
bir gülüş en heyecanlı ortamı bile ısıtır
Dişlerinin yapısı da önemli değil mi?
Annemin ve Babamın mutlu olmasıdır.
Karmasik bir durumdan cikmaya calisirken olabilir.
Bütünlemelere kaldığımı öğrendiğim zaman
Gülmek devrimci bir eylemdir
Anlık bir düşünme olur
ictenligimi bu sekilde yansitabiliyorum
Tatlı dille, güler yüzle herşey çok daha kolay...
En cok hayal kıriklıgı yasadigımda gülerim
Güçlü yapimdan her zmaan gülerim
Her an gülebilirim 😂
gergin iken gülerek sakinleşirim
Gülmek içten değilse ne anlamı kalır ki
Çok gülen biriyim yani her yerde gülebilirim
Her durumda gülebilirim
Insanoğluna özel en güzel şey gülümsemek
Öyle bir durum yok; ben hep zoru severim.
Mutlu olması için herşey yapılır
Aslı da bakarsak her durumda. :D
Valla her konuda Gül geç havasındayım
Gulmek güzeldir her kapiyi acar
Gülmek sana yakışıyor signal de çok yakışıyor 😊
Gülümseme en katı kalbi bile yumuşatır
Gülünce geçse keşke herşey
Kendime demiyorum da biri için hep temnnim o😊
Ortamlarda daha bir samimiyet oluşturuyor.
Gülümseme herseyi halleder.
Her şeye rağmen gülmeye devam edip ayakta kalmak
GUlusum gerckten guzeldir. Dislerimi severim cok
Karmaşıklıgı bastırmak için tabiki :)
Tek gereken biraz güven
Gülmek her zaman iyidir.
Kalabalık bir grup karşısında konuşma yapmam
Bazen bir gülüş bir çok sorunu çözer
bir gülüş her şeyi yeniden başlatabilir.
Her zaman gülerim. Ağlarken bile.
Ben çok iyiyim ya harikayim 😂😂