Sağlık Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? (Sayfa 3) SignalTürkiye Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 213 Kendine “Sen yeter ki gül, gerisi kolay!” dediğin durum hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
psikoanalizz Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Gülümsemek her insana yakıştığıni düşündüğüm için ve hayata rahmen gülümsemek iyidir. 0 0 Yorumla
Melisaleyle Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Gulunce cicek acar her bir taraf allahtan cok guleryuzlu birisiyim😅 0 0 Yorumla
phobiafiction Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Ben ilgi çekmektense ilgi çekmemeyi tercih ederim.Daha çok ciddi ve boş bakışlı bir insanım zaten...Hayırlı geceler* 0 0 Yorumla
benartikyokumm Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Kendime öyle bir şey dediğim hiç olmadı, gülerim ama gülmeyi sevmem. Zorunluluktan gülmekte en ağır olanı. 0 0 Yorumla
mehmetavcıoğlu Takip Et Xper 4 Yaş: 67 +1 yıl Yeter'ki moralini üzülsen dahi moralini bozmamaya çalışBir kap kapanır ise bir kapı aralanıp açılacaktırFakat aceleci davranıp çabuk karar verme 0 0 Yorumla
BirTutamSaRımsak Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Coğu zaman karşıda ki insan bir gülüşlük cesaret arar çünkü bunu ona vermeli ki belki bu benim şansım olur 0 0 Yorumla
siyahsehiir Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Gülmek benim 2. adım gibi bişi, bu yüzden geç yaşlanacağımı düşünenlerde var. Herkese, her şeye rağmen gülmeli insan benim felsefemde bu 😄 0 0 Yorumla
Darksilence1 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ben gülmüyorum ki utanıyorum utanınca gülesim geliyor gülünce bari güldüm gerisi kolay tabutuma bir çivi daha çaktım 0 0 Yorumla
DepresifDayi Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Ne zaman sıkışsam veya aşırı sinirlensem bir anda gülme tutuyor beni 😂 karşımdakiler de istemsizce gülüyor 0 0 Yorumla
emanetbeyinli Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Aslında, hepsi ama seçeneklerde hepsi yoktu bende bencil olduğum için en çok kendimi ilgilendireni seçtim 0 0 Yorumla
Scorpionfemale Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Gülüşüm her türlü güzel ve dikkat çekici her zaman şanslıyım☺️ 0 0 Yorumla
korkmazzx Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kızlar gülse yeni kapı açılır erkeklerde işe yaramıyor 😂 0 0 Yorumla
Nesliayyecemmm Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Her zaman neşeli olduğum için😀😀 gülmek baban pek uzak değil 0 0 Yorumla
SevdicekliHatun Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Heyecanımı bastırmak için gülerim ama bu benim diğer ortamlarda gülmediğim anlamına gelmez. 0 0 Yorumla
UsluŞair Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Karmaşık bir durumun içinden çıkmaya çalışırken, bir gülüşümle yeni kapılar açılır 0 0 Yorumla
SerseriSoytariBiri Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Karmaşık bir durumun içinden çıkmaya çalışırken, bir gülüşümle yeni kapılar açılır 0 0 Yorumla
Doa222 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bir gülümseme, bir kahkahanın gücünü hafife almamak gerek. 0 0 Yorumla
seymatrn Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Tabikide her zaman guluceksin ki insanlar nasil güldüğünü merak etsinler 0 1 Yorumla memo06h +1 yıl iyi Yorumla
SSertapp Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Gülmeyi severim desem. Bazı yerlerde Kurtarıcım Olur 😂 0 0 Yorumla
lovemaps Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl ne yaparsa bir insan kendine yapar die boşa dememişler aglasamda gulsemde bütün herşey benim icin. 0 0 Yorumla
omerkurt111 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Gülümsemek insanlara her zaman yeni kapılar açar elbette 0 0 Yorumla
erhan22 Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl gülmek insanın sonunuda getirebilir sonu gelmiş durumdanda kurtarabilir 0 0 Yorumla
Ozbilen22 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Hayat bu karsina ne cikacagi belli degil be guzelim 0 0 Yorumla
Yesillbey Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Her zaman umut vardır , gülüşleriniz eksik olmasın :) 0 0 Yorumla
Brcayd Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Her yeni güne mutlu uyanmak için her şeye inat gülmek gerek, hayat geçmiyor başka türlü 0 0 Yorumla
TolgaTk003 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Hayata açmak istediğimde kendimi, bir gülüşümle anında yeni yollar açılır 0 0 Yorumla
tuğçe046 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Çunku gülümsemem her şeyi unutturuyor. Ortamı yumuşatıyor 😅 0 0 Yorumla
çekici637 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Etrafta dikkatini çekmek istediğim birileri varken, gülüşümle kalpler açılır :D 0 0 Yorumla
Marasli35 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl bu beni yıkmaz daha yok mu dediğimi göstermek için. 0 0 Yorumla
Nalandilarasu1990 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Gülmeyi seviyorum çünkü benim için gülmek hayata bakış demek. 0 0 Yorumla
aysenasya Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Herzaman güLmeye çaLışırım. AcıLarım da güLüşLerimde sakLı meseLa ☺.) 0 0 Yorumla
Canfc Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl DOĞRusunu söylemek gerekirse pek gülemiyorum ne yazık ki 0 0 Yorumla
Göçebebiri Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Etrafındaki kişiler güldüğünü zaman çok sempatik ve içten güldüğümü söylerler o yüzden E seçeneği 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ünversite sınavı olan yös'e girebilirmişim dediğimde 0 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tarih kimya fizik biyo coğrafya çalışmama gerek yok Yorumla
brtbal Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Sağlık konusunda 363 cevap paylaştı. Sevdiğiklerim yanımda olsa 1 0 Yorumla
justforthisgame Takip Et Xper 5 Yaş: 43 , eic 50% +1 yıl Gülüşümle kalabalıkları dağıtırım hiç affetmem 0 0 Yorumla
Ourfatherinhell Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 48% +1 yıl Öyle bir durum yok wlkaşerlkşdasrlşklkş 0 0 Yorumla
ehliyetler Takip Et Xper 4 Yaş: 39 , eic 39% +1 yıl Hep yalan dolan usta ne gülmesi anamız ağlıyor 0 0 Yorumla
_GölgeAdam__ Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 32% +1 yıl Her durum. Gulmeyince mutluluk uzak kaliyor. 0 0 Yorumla
Burak-Sarı Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 66% +1 yıl Azın Kapalı Gülmemek İcin Güzel Bir Ürün :D 0 0 Yorumla
yabakimsinsen Takip Et Xper 3 Yaş: 32 , eic 37% +1 yıl Kendimi hayata açmak istediğimde... 0 0 Yorumla
youngsailor Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 65% +1 yıl Ortamı sakinleştirmek tek bir gülümsemeye bakar 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
339Cevap
Gülümsemek her insana yakıştığıni düşündüğüm için ve hayata rahmen gülümsemek iyidir.
Gulunce cicek acar her bir taraf allahtan cok guleryuzlu birisiyim😅
Ben ilgi çekmektense ilgi çekmemeyi tercih ederim.
Daha çok ciddi ve boş bakışlı bir insanım zaten...
Hayırlı geceler*
Kendime öyle bir şey dediğim hiç olmadı, gülerim ama gülmeyi sevmem. Zorunluluktan gülmekte en ağır olanı.
Yeter'ki moralini üzülsen dahi moralini bozmamaya çalış
Bir kap kapanır ise bir kapı aralanıp açılacaktır
Fakat aceleci davranıp çabuk karar verme
Coğu zaman karşıda ki insan bir gülüşlük cesaret arar çünkü bunu ona vermeli ki belki bu benim şansım olur
Gülmek benim 2. adım gibi bişi, bu yüzden geç yaşlanacağımı düşünenlerde var. Herkese, her şeye rağmen gülmeli insan benim felsefemde bu 😄
Ben gülmüyorum ki utanıyorum utanınca gülesim geliyor gülünce bari güldüm gerisi kolay tabutuma bir çivi daha çaktım
Ne zaman sıkışsam veya aşırı sinirlensem bir anda gülme tutuyor beni 😂 karşımdakiler de istemsizce gülüyor
Aslında, hepsi ama seçeneklerde hepsi yoktu bende bencil olduğum için en çok kendimi ilgilendireni seçtim
Gülüşüm her türlü güzel ve dikkat çekici her zaman şanslıyım☺️
Kızlar gülse yeni kapı açılır erkeklerde işe yaramıyor 😂
Her zaman neşeli olduğum için😀😀 gülmek baban pek uzak değil
Gülüşün cesaretlediriyor
Heyecanımı bastırmak için gülerim ama bu benim diğer ortamlarda gülmediğim anlamına gelmez.
Karmaşık bir durumun içinden çıkmaya çalışırken, bir gülüşümle yeni kapılar açılır
Karmaşık bir durumun içinden çıkmaya çalışırken, bir gülüşümle yeni kapılar açılır
Bir gülümseme, bir kahkahanın gücünü hafife almamak gerek.
Tabikide her zaman guluceksin ki insanlar nasil güldüğünü merak etsinler
iyi
Gülmeyi severim desem. Bazı yerlerde Kurtarıcım Olur 😂
ne yaparsa bir insan kendine yapar die boşa dememişler aglasamda gulsemde bütün herşey benim icin.
Gülümsemek insanlara her zaman yeni kapılar açar elbette
gülmek insanın sonunuda getirebilir sonu gelmiş durumdanda kurtarabilir
Hayat bu karsina ne cikacagi belli degil be guzelim
Her zaman umut vardır , gülüşleriniz eksik olmasın :)
Her yeni güne mutlu uyanmak için her şeye inat gülmek gerek, hayat geçmiyor başka türlü
Hayata açmak istediğimde kendimi, bir gülüşümle anında yeni yollar açılır
Çunku gülümsemem her şeyi unutturuyor. Ortamı yumuşatıyor 😅
Etrafta dikkatini çekmek istediğim birileri varken, gülüşümle kalpler açılır :D
bu beni yıkmaz daha yok mu dediğimi göstermek için.
Gülmeyi seviyorum çünkü benim için gülmek hayata bakış demek.
Gülmek & gülümsemek kadar güzel birşey var mı ki :)
Herzaman güLmeye çaLışırım. AcıLarım da güLüşLerimde sakLı meseLa ☺.)
DOĞRusunu söylemek gerekirse pek gülemiyorum ne yazık ki
Etrafındaki kişiler güldüğünü zaman çok sempatik ve içten güldüğümü söylerler o yüzden E seçeneği
Ünversite sınavı olan yös'e girebilirmişim dediğimde
Tarih kimya fizik biyo coğrafya çalışmama gerek yok
Çıkmaz bir sokağa girdiğim an.
Sinir oldugumda bile gülerim
Her an gülüyorum fkhrmf
Sevdiğiklerim yanımda olsa
Gülüşümle kalabalıkları dağıtırım hiç affetmem
Ben yeterki güliyim kış günü çiçek açar
Asker traşıda ol bitch
Sevgilimle bu şekilde tanıştık
Gülüşüm de olay zateen 😏
Öyle bir durum yok wlkaşerlkşdasrlşklkş
Hep yalan dolan usta ne gülmesi anamız ağlıyor
Her durum. Gulmeyince mutluluk uzak kaliyor.
Gülmek = dikkat çekmek
Gülümsemek en etkili eylemdir
Gülmek Bir Devrimci Eylemdir..
Sıcaktır gülüşler , samimidir
Gülmek her zaman enerji verir
Yüzü hep gulen insana bayılırım
Azın Kapalı Gülmemek İcin Güzel Bir Ürün :D
Çünkü gülünce çok güzelsin 😁
Kendimi hayata açmak istediğimde...
aslında çok fazla gülmem.
Tebessumle tavlamak iyidir
Ortamı sakinleştirmek tek bir gülümsemeye bakar