Doktor maaşları azaltılsın kampanyasını destekliyor musunuz?

Doktor maaşları azaltılsın kampanyasını destekliyor musunuz?
Bir süredir gündem olan doktor maaşlarının azaltılmasına yönelik kampanyayı belki duymuşsunuzdur. Bu konuda düşünceleriniz nelerdir? Doktorlar gereğinden fazla mı maaş alıyorlar yoksa olması gerektiği kadarını mı alıyorlar?
Doktor maaşları azaltılsın kampanyasını destekliyor musunuz?
Cevapla