Kim daha fazla gülümsüyor? Erkekler mi, kadınlar mı?

Kim daha fazla gülümsüyor?  Erkekler mi, kadınlar mı?
Kadınlar, erkeklerden daha fazla gülümser!

Evet evet, yanlış duymadınız! Genellikle kadınlar erkeklerden daha fazla gülümsüyormuş ancak aynı iş yerlerinde çalışan erkeklerin kadın iş arkadaşları kadar gülümsediği ortaya çıkarılmış çünkü kadınlarla aynı statülere sahip olan erkeklerin kadınlardan etkilendiği anlaşılmış.

Bu bilgilere ek olarak erkek çocuklarının kız çocuklarına göre daha az gülümsemesine rağmen daha fazla göz kontağı kurdukları ortaya çıkmış..

Çok sık gülümser misiniz?

#1GülüşüneBakar
#Meczup
Kim daha fazla gülümsüyor? Erkekler mi, kadınlar mı?
Cevapla