Doktor test yapmadan incelemeden teşhiş yazmış nasıl sildirebilirim?

Arkadaşlar 2012 yılında yeni liseden mezun olmuştum maddi olarak ve manevi olarak yanlızlık çekiyordum hep canım sıkılıyordu duygularımı hep içime atıyordum derslerimde başarısızdım tek kurtuluşun doktora gitmek olduğunu düşündüm gittim psikyatriye sadece kendimi yanlız hissediyorum üzülüyorum dedim ağlayacak gibiydim çok doluydum çünkü doktor da iyice tetkik etmeden sınamadan etmeden gitmiş şizofrenik depresyon tanısı koymuş şimdi e nabızdan bakıyordum gözüme şimdi takıldı halbuki gayet normalim ben sadece dertliydim o gün içimi döktüm hemen böyle teşhis koyup yazmış hemen ne kadar doğru arkadaşlar bu hemen böyle teşhis mi konulur test yok birşey yok kafasına göre yazmış geçmişe dönük bu teşhisi kayıtlardan sildirmek istiyorum ne yapmalıyım her teste sokabilirler akıl sağlığım dengem çok şükür yerinde
Doktor test yapmadan incelemeden teşhiş yazmış nasıl sildirebilirim?
Cevapla