Örgünde kayıt sildirdiğim bölümü açıkta okuyabilir miyim?

Örgünden tarih gelecek galiba. Ama gitmeme durumum var. Tarihi daha cok sinavsiz ikinci universite olarak kullanacagim. Yani aöfte lisans bir bolum kaydim olacak. Sonrasinda hemen bu yil içinde tarihin kaydini sildirip tarihi aciktan okumaya baslayabilir miyim? Ya da 1 yil sonra kaydi sildirip aofe sinavsiz bolum olarak tarihi tekrar yazabilir miyim?

Örgünde kayıt sildirdiğim bölümü açıkta okuyabilir miyim?
Cevapla