Protein? Yok! (günde 2 kilo falan yoğurt yemiyorsanız.)
Vitaminler? Yok! (Metabolizmanın ağzına ot tıkamanın bir yolu)
Gerekli yağ asitleri? Yok! (Hormonal bozukluklar, adetten kesilme, hızla kilo alma)
Gerekli mineraller? Yok! (Hoşgeldin elektrolit dengesizliği, pek çok metabolik fonksiyonun aksaması=
Ne var?
Bozuk bir vücut, sarkmış deri, gevşemiş kaslar, yavaşlamış metabolizma, verilenden çok daha fazla kilo alma ihtimali, uzun süre devam edilirse düzelmesi yıllar alacak metabolik hastalıklar.
Tebrik ediyorum, zayıflamanın en aptalca yolunu bulmuşsunuz.
Valla uygulamayın zaten, bunu uygulayıp da sağlıklı kalacak bir insan yok. İnsan metabolizmasına tamamen ters bir beslenme şekli. Bu şekilde yaşayabilecek ve sağlıklı olabilecek tek canlı türü bakteri ve mantarlardır.
Sağlıklı ve kalıcı bir şekilde kilo vermek istiyorsanız ve bunu yaparken düzgün bir vücuda sahip olmak istiyorsanız bunun sadece ama sadece bir tek yolu vardır. Düzgün beslenin, düzenli spor yapın, protein ve yağdan kısmayın. Sadece bu; bunun dışında günümüze dek keşfedilmiş hiç bir sağlıklı yöntem yok.
Ben yapmıştım bir ara 3 kilo falan gitti ama o da yağdan değil tabikide ödem su falan yani cok zorlanmadım ben uygularken ama açlığa dayanıklıyım zaten biraz ondan olabilir yapma amacım da oydu zaten ve biraz midem küçülsün az yiyim diye yapmıştım 😂 ertesi gün daha cok yerim diye düşünüyordum ama doydum hemen mesela o yönden işe yaradı gibi bide mayısta büyük tartı günüm var o zamana kadar kilo vermem lazım ya şimdiden başladım biraz dikkat ediyorum spor falan yapıyorum tartılmama 1 hafta kala falan uygularım belki ya da detoks tarzı biseyler yapabilirim 😊
Ödem ve sudan gitti dedim ya ayrıca vücudumda yağ kas oranları falan ne bilmiyorum dışardan anlaşılan bisey de değil zaten miden küçülsün iştahını kontrol etmek icin falan yap onun dışında saçma bir diyet tabiki ya
En İyi Cevaplar