Grip oldum çok fenayım burnum akıyor başım ağrıyor kulaklarım ağrıyor gözlerim yaşarıyor. Bunu gecirecek bir sey yok mu?

Ne derslerimi calisiyorum ne ev islerini yapabiliyorum evi bok götürüyor :(((
Grip oldum çok fenayım burnum akıyor başım ağrıyor kulaklarım ağrıyor gözlerim yaşarıyor. Bunu gecirecek bir sey yok mu?
Cevapla