Kanal tedavisi sonrasi çene kasılması? Ağzı tam olarak açamama?

Arkadaşlar kanal tedavisi oldum 3. seansi kaldi butun sinirleri aldi sadece doldurma islemi kaldi. yalnız agzimi tam olarak acamiyorum hala. kasiliyo ağrı yapiyo. Geçmedi hala normalmidir?
Kanal tedavisi sonrasi çene kasılması? Ağzı tam olarak açamama?
Cevapla