Epilepsi Hastasıyım Askerlik yapabilirmiyim Ehliyetimm Gidermi Lütfen yardımcıbolunn 😞?

îMerhaba arkadaşlar epilepsi hastasıyımm allaha şükür elim ayamm tutuyor şuruum yyerimdee 2014 den bu yana ilaç içiyorum doktorlar gelişme yok iyileşme yok diyiyorr ama 4 yıldır bir kez olsun nöbet geçirmedimm ondan öncede geçirmedimm ama eplipsi raporumm oldugundan beri hayatımm maf oldu iş yönünfe askere gidememe yönünden ( daha gitmedim biletek çürük raporu verirler sen askerde bayılırsın falan filan dicklrr biliyorumm ama nöbet geçirmiyomm birkezz olsun allaha şükürt ) 24 saat uykusuz kesintisiz çalışıyorummm bursa gibi biyerde kendi meslegimle alakalı iş bulmak zor hele inşaat teknikeriseniizz ehliyetim işimm giderr die herkezden saklıyorumm kız arkafaşımm olsaa bile evlenemicm plan program yapıyomm illaa birileri göreçek çürük alıcm ehliyetimi elimden alcaklarr sonraa hayata küscm kafayı yiyicmm acabaa konuyla bilgisi olan hiç ihtimall yok mu askeree gidebilirmi ehliyeti yenilerken sağlık raporu isterkenn sıkıntı çıkarmı allah rızası için yardımcı olunn kafaya çook takıyorrumm
Epilepsi Hastasıyım Askerlik yapabilirmiyim Ehliyetimm Gidermi Lütfen yardımcıbolunn 😞?
Cevapla