Gündüzleri alt çene geriliği aparatı kullanmasam bir şey olur mu?

Benim alt çenem geride ve doktorum bana alt çene geriliği aparatı verdi gece gündüz 6 ay takmam için-yemeklerde çıkartılıyor- ama bu aparatla konuşamıyorum ve öğrenci olduğum için de okula gitmem gerekiyor. Gündüzleri bu aparatı takmasam sadece geceleri taksam ve 6 ay değil de mesela 12 ay taksam yine de düzelme olur mu? Yani demek istediğim gündüz takmama şansım var mı?
Gündüzleri alt çene geriliği aparatı kullanmasam bir şey olur mu?
Cevapla