Egzamalı saçıma açıcı sürdüm bir şey olur mu?

Egzamalı bı saçım var açıcı sürdüm bugün gece yikadiktan sonra ensemde vardı egzama hafif kasidim şimdi ıslandı orası hafif sizliyo ama çok az böyle yağlı egzama oldu bişey olmaz değil mi alerjik çünkü yarında kızıl boya vurmam gerek alerjik yan etki yok sadece hafif sizliyo ve nemli biraz orası

Güncellemeler
+1 yıl
Avil alerji hapı alsam mı sizce gerek yoktur ama bence egzama bişey yapmaz ya
Egzamalı saçıma açıcı sürdüm bir şey olur mu?
Cevapla