Bimin yapışkanlı agdasi kaşımın altını tahriş etti sanırım?

Kızlar ben kaşlarımı almak için bimdeki epi yapışkanlı ağdalardan kullaniyordum 2 gün önce yine kullandım ama bu sefer kaşımın altı böyle kabuk olmus çok az bir sey bir de kahverengilesmis bunun nedeni ne acaba hiç olmuyordu?
Bimin yapışkanlı agdasi kaşımın altını tahriş etti sanırım?
Cevapla