Grip olduğumuzda neden iştahımızın kesildiğini biliyor musunuz?

Bağışıklık sistemimizin zayıf düştüğü zamanlarda ortaya çıkan grip vb. hastalıklar geçirirken iştahın kesilmesi, hastalığa karşı vücudun doğal bir direnme yöntemidir. Vücut kendini aç bırakarak sindirim için harcayacağı enerjiyi hastalık ile mücadeleye ayırmaktadır. Hasta olduğu için iştahsız birine yemek yemesi için ısrar etmemek gerekir. Tabii hastalıklara faydası olduğu bilinen bitki çayları vb. nin vücuda girmesi yararlı olacaktır, fakat sindirimi zor yiyecekleri yemek için hasta kişi kendini zorlamamalıdır. İştahı ne zaman kendiğinden geri gelirse o zaman normal yeme düzenine geçilir. Vücudumuzu yeterince iyi tanımıyoruz değil mi?
Grip olduğumuzda neden iştahımızın kesildiğini biliyor musunuz?
Cevapla