Son 2-3 gündür el parmaklarımda şişlik, ağrı ve kızarıklık var. Ölecek miyim neyim 😶

#BirTutamAşkk #Hepmibenibulurbuhastalıklar


Çalıştığın işten veya kalp sorunu. Doktora git bir görün çok zor olmasa gerek. Sağlık böyle buradan danışılacak kadar basit bir kavram değildir. Ciddi bir durumsa iş işten geçebilir, erken tanı ve teşhis çok önemlidir. Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim 😊
Nedeni gayet belli, bana böyle yaparsan ilahi adalet tecelli eder.
Ah ettin dimi.
Bu yüzden bu hallerdeyim ben...
Alerjik bir durum ya da romatizma olabilir kuzum bir görün doktora. çok geçmiş olsun <3
Sağol kuzum ❤
Sende kuzum <3
Radyasyona fazla maruz kaldığından kaynaklanan bir sorun olabilir.
Benimde aklımdan ilk o geçti. Malum sabahtan akşama kadar telefon elime yapışık bir şekilde dolaşıyorum 😒
1-2 gün bırak telefonu.😐
Hayatta olmaz 😒
Kitap oku.
Alışırsan bırakamazsın😄
O da olmuyor valla. Gürültü müsaade etmiyor 😄
Gelecek için teknolojik icatlar düşün. Boşver telefonu ya.😄
Telefonsuz hayat, yaşanılası bir hayat değil ama 😕
Öyle bir icat düşün ki insanları telefondan tamamen uzak tutsun kendisine yöneltsin. Ama ne?😮
Biraz düşüneceğim bu konuda.
Sen de düşün.😄
Ahaha tamam hadi düşünelim 😄
Çok zor olmasa gerek 😳
Bence zor ama düşünmeye değer 😁
Düşünüyorum da, adamlar her şeyi yapmış ya.
Geriye bir tek ışınlanma kalmış.😄
Ou da biz icat ederiz yakında 😄
Sanmıyorum ama inş.😄
Cevap
5Cevap
Herhangi bir seye alerjin olabilir, bir doktora görün.. geçmiş olsun :)
Alerjiden çok daha farklı bir şey gibi görünüyor.
Sağol bu arada 😊
Alerji falandır belki
Sanmıyorum şisliği ve ağrısı filan var.
mantar olabilir. ne bu karamsarlık :D
damarlarda problem olabilir
Cem Yılmaz muhabbeti vardı öyle ama.
Geçmiş olsun, doktora git
alarji olabilir
tıbbi olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar