Arkadaşlar yarın kardiyolojide kalbimi baktıracağım , kalp spazmı geçiriyorum, baktıracağım ama utanıyorum, zor mu?

Doktorda olsa erkek sonuçta.. bayan doktor bulamadım.. soyunmammı gerekiyor.. tedirginim.. asla hastaneye gitmezdim. Aslında kalbimde sıkışma 1 yıldır haftada birkez vardı ama Şu son 2 aydır kalbimdeki sıkışma spazm hergün olmaya başladı.. geçmesini bekledim geçmedi.. enson sinemada geçengün koltukta kalbime bıçaklar girdi nefes alamadım salonda çıktım biryere oturdum su içip geçmesini bekledim.. kimseye belli etmedim.. korkuyorum ve oyuzden randevu aldım.. belkide gizli kalbim var farkında değilim. Hayatımda hiç sigara bile kullanmadım, neden başıma böyle birşey geldi.. Genç olmam kalp krizi geçirmeyeceğim anlamına da gelmiyor. Yarın randevum var, Bana dua edin..
Güncellemeler
+1 yıl
Bende panik atakmı var? Neden ama? Sebebi nedir.. sadece iş stresim oluyor.. başka sorunum yokki benim.. ve tabi pek uyumam ben.. panik atak kötü birşey mi? Tehlikelimi?
Arkadaşlar yarın kardiyolojide kalbimi baktıracağım , kalp spazmı geçiriyorum, baktıracağım ama utanıyorum, zor mu?
Cevapla