ZAYIFLAMAK İSTİYORUM AMA YEMEK YEMEYİ SEVİYORUM NASIL KİLO VEREBİLİRİM?

Yaklaşık 173 boyundayım ve 57 kiloyum. Vücudumun üst kısmı bacaklarımdan daha uzun olduğu için bacağım daha kilolu duruyor. 47-51 kiloya kadar düşmek istiyorum. Ama bazen yememi durduramıyorum, yedikten sonra da baya üzülüyorum, moralim bozuluyor. Sizce en kısa zamanda nasıl kilo verebilirim? Diyet listesine de uyabileceğimi sanmıyorum çünkü ailemle yaşıyorum, yemekleri birlikte yiyoruz.
ZAYIFLAMAK İSTİYORUM AMA YEMEK YEMEYİ SEVİYORUM NASIL KİLO VEREBİLİRİM?
Cevapla