
Nasıl geçecek şimdi bu. Yutkunurken çok acıyor 😢

Geçmiş olsun,
Adaçayı kürü Bademcik veya boğaz iltihabının (Faranjit) oluşumuna karşı da gerçek bir koruyucu ve önleyicidir.
Gün boyu birkaç defa yapacağınız adaçayı gargarası ilk günlerde sizi yeniden dünyaya gelmiş gibi yapacaktır.
İlerleyen günlerde haftada birkaç defa bu gargarayı tekrarlamak sizi bademcik ve boğaz enfeksiyonlarına karşı koruyacaktır.
Hazırlanışı:Yaklaşık bir Su bardağı suda bir poşet adaçayı veya bir tatlı kaşığı taze adaçayı on Dakika demlenir.
Günde 2-3 defa gargarası yapılır. Ayrıca, beraberinde bir Ay boyunca hergün bir çay bardağı adaçayı içilir.
Demleme süresi tamamlandıktan sonra bitkiyi daha fazla suyunun içinde bekletmeyiniz, mutlaka süzüp ayırınız.
Not: Aktarlardan satın alacağınız adaçayı hem çok daha ucuz hem de amacınıza daha uygundur.
Rica ederim. Şifa olsun.
Benim hep sis.. Vucut soguk alginligindaki ic atese tepki veriyor..
Ates dusurucu ve antibiyotik ile. Ya da pastil al bir haftaya kendilinden gecer zaten o zamanda rahatlatir..
Etrfta grip salgını var ve bir sekilde vücudun enfeksiyon almış..
Ah benim de badencikler sorundur şu aralar maşallah diyeyim de 😉
Adaçayı varsa gargara yapabilirsin hatta ebegümrci varsa içine kat
Bol sıvı tüketebilirsin
Ve ayrıca limonu tavsiye ederim kabuğu ile ye 😎
Cok ekşi olsada yenmesi zor olsa da ilac niyetine ye gutsin 😄
Öpiyimm ayıp ediyon 😘
Cevap
3Cevap
Öncelikle geçmiş olsun. İltihabik bir durum olduğu için belirli bir zaman sonrasında şişiyor. Dr a gitmen gerekiyor.
Ilık ve yavaş kaynamış su içmeni tavsiye ederim geçmiş olsun
Reca ederim
soğuk almışsındır :)
Benim bademciklerim yok mesela 😀 geçen gün kız kardeşim abbla mesela bizim bademciklerimiz şişiyo ya sen o hissi bilmiyor musun diye sordu 😀😀
ama hissediyorum tabii ki benimde boğazıma şişlik oluyo
bademciğin olmasada oluyo o şişlik yutkunamama ama
evet
limon iç
hımmmm lenf nodu şişkinliğin var mı?
başka lenf nodlarında var mı diyorum? yani boynunda şişlikler var mı
istirahat et geçer ya
sıkıntıdan da olur..
geçmiş olsun..
Durup dururken şişmezler
Bende hastayım geçmiş olsun
Az yeseydin domuşuk
Soğuk almışsındır.
Sıcak şeyler iç
Antibiyotik lazım
Hasta olucaksin..
Geçmiş olsun.
Doktora gidiceksin.
Ama yapcak bisi yok..
Hastayım ben de geçmiş olsun:/
Usutmussun ya da mikroptandir
Sürekli ılık bir şeyler iç yumuşatmaya çalış
Bana artistlik yaptın diye
Oh iyi olmuş
Soguk su icmissindir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar