Tırnağım attı. (GÖRSELLİ-KÖTÜ OLAN BAKMASIN). Ne yapmam gerek?

Tırnağım attı. (GÖRSELLİ-KÖTÜ OLAN BAKMASIN). Ne yapmam gerek??

Bu nasıl geçer? Mantar değil dimi? Ben yine de eczaneden scholl fungal Nail aldım. Ama tırnağım o çizgi gibi gözüken yerden kalktı. Yani kopabiliyor oradan. Kesmeli miyim kesmemeli miyim? Ne yapmalıyım? Benzer durum yaşayanlar bilgilendirirse sevinirim. Alakasız yorum yapanları şikayet edicem.
Tırnağım attı. (GÖRSELLİ-KÖTÜ OLAN BAKMASIN). Ne yapmam gerek?
Cevapla