Ayağın altında çıkan ve batma hissi veren şişlik hakkında bilgisi olan var mı?

Arkadaşlar ayak parmağımın yaklaşık 3 cm altında bir şişlik oluştu bir kaç hafta önce. Şişlik derinlerden başlıyor, bunu dokunduğumda anlayabiliyorum. Dokunduğumda batma hissiyle gelen ağrı mevcut. Topukta olmamasına rağmen topuk dikeni olabilir mi? Daha önce böyle bir şey yaşadınız mı? Ne önerirsiniz? Canım yanıyor 😞

#bansheesunar
Ayağın altında çıkan ve batma hissi veren şişlik hakkında bilgisi olan var mı?
Cevapla