Şimdi ben 22 yaşındayım , çok sivilcem oldu büyüğünden küçüğünden anormal boyutlardada oldu takmadım pek dikkat etmezdim görünüşe hoş şuandada çok ettiğim söylenemez ama sivilceler çok canımı sıkmaya basladı artık...
Doktora gittim tetradox hap , benzalin ve differin kremlerini verdi tetradox sabit her akşam tok karna , diğer kremlerde yatmadan önce bir ondan bir ondan sürüyorum , şimdi 8. gün ve yüzüm deri atıyor yanaklarım kıpkırmızı ve hissedilir bir acı var yanaklarımda burnuma yakın
1: Şimdi sormak istediğim bunlar normal mi?
2: Bu ilaçlar sivilceler için ne kadar etkilidir?
Doktora gittim tetradox hap , benzalin ve differin kremlerini verdi tetradox sabit her akşam tok karna , diğer kremlerde yatmadan önce bir ondan bir ondan sürüyorum , şimdi 8. gün ve yüzüm deri atıyor yanaklarım kıpkırmızı ve hissedilir bir acı var yanaklarımda burnuma yakın
1: Şimdi sormak istediğim bunlar normal mi?
2: Bu ilaçlar sivilceler için ne kadar etkilidir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar