Yüzümde sivilce çıktığı için doktora gittim acnemix verdi 4 gündür kullanıyordum bugün kızardı şişti ve kahverengileşmeye başladı izi kalır mı? Lütfen cevaplayın ya
Güncellemeler
+1 yıl
Sızısı geçti ama aşırı şiş hâlâ ve kıpkırmızı iz kalır mı veya leke kalır mı? Lütfen tecrübesi olan veya bilen biri cevaplasın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İz bırakmaz benim arkadaşımdada öyle oldu ama yinede kullanmadığım için bilgi vermek istemiyorum. İstersen eczaneye sorabilirsin
Denemedim bilgim yok
Hiç kullanma
Bıraktım lanet olsun
Bırakmaz
bırakmıyor
Ya eminsiniz demi çok kötüyüm şu an sızıntısı geçti ama şiş ve kıpkırmızıı yarın hastaneye gidecem iz kalmaz eminsiniz demi
İz bırakır.
Nasıl ya