Aids oldum buyuk ihtimal bir kac sene sonra olurum, son yillarimi nasil gecireyim?

Ben 22 yasinda bir gencim ve malesef aids oldum :(.. Doktorlar en fazla 10 sene yasarsin diyorlar sizce bu kalan zamanimi nasil gecireyim. Ben yardim isleri yaparak ve Allah'i daha iyi taniyarak gecirmegi dusunuyorum! Tavsiyeleriniz nelerdir?

Not:Bi Duanizi alirim, etmezsenizde caniniz sag olsun
Aids oldum buyuk ihtimal bir kac sene sonra olurum, son yillarimi nasil gecireyim?
Cevapla