
Jinekomasti hastasiyim
1. Resimde spor yapmadan onceki halim
2. Resim ise 4 aylik bir spordan sonraki halim
Sorum su sizce jinekomasti azalmismi artmismi?

Bnce şu an için aynı duruyor, zaten 4 aylık bir süreçte hemen fark görülmez. Aşağıda okudum bir sene içinde 20 kilo alıp vermişsin ondan olmuş galiba, doğru sporla düzeleceğini düşünüyorum. Orada çünkü yağ birikmesi var şu an, spor yaparsanda o yağ büyük ihtimalle eriyecektir. Yani spor yapmaktan bir şey kaybetmezsin aksine belki kazanırsın bile. sen bu sporu biraz daha yap genelde 7 ayda belirginleşir 1 sene falan sürüyor yani iyice kas yapman aslında bildiğim kadarıyla. İnşallah geçer kardeşim, uzman çavuş sınavını da kzanırsın umarım 😊
Cok tesekkur ederm yaa :))))
Ne demek 😊 Doğru egzersizleri yaptığından emin ol daha hızlı sonuç alırsın. Egzersiz yapmak, vücudun yenileme mekanizmasını tetikliyor ama bu yenileme işlemini sadece dinlenme sırasında gerçekleştirebilir. Yani kaslarını geliştirmek için sadece çalışmayı değil dinlenmeyi de düşünmen gerek. Bu demek oluyor ki setler arasında dinlenmen lazım, çalışma arasında dinlenmen lazım ve dönem arasında dinlenmen lazım. Eğer bu dinlenmeyi yapmazsan daha geç sonuç alırsın unutma ☺️
:)) iyiki varsin dostum tekrar sagol
Spora devam kendine güven atlatamayacagın hicbirsey yok :)
Saol :) Şu an azaldi sanirsam :)
artmış gibi duruyor kardeşim youtube da bir video izlemiştim çok kolay bir ameliyat bütçen var sa ameliyat olmanı öneririm seni bu kadar rahatsız ediyorsa hatta videoda şuydu adam anlatmış her şeyi...
Hm saoo kardesim
Cevap
2Cevap
Kanser riski olabiliyor. Ameliyat ol
İlk fotodakine gore ikinci fotoda ilerlemismi buyume yoksa azalmismi?
Aynı. Doktora git. Ameliyat ol
Maddi durum saglam değil suanda netten baktim 2000-3000 tl arasi dio ameliyat maliyetine ve uzman cavusluk sinavina gircem yani ameliyat sonrasi sikinti olcak nasil yapcam yaa :(
Devlette ol
Uzman cavusluk sinavim nolcak? :(
Canın ne zaman istiyorsa o zaman ol ameliyatı
Doktor asiri buyume olmassa 21 yasina kadar bekle dedi :(
o dediğini bilmiyorum ama cicikler büyümüş 😊
Jinekomasti meme buyumesi oluyor sorumda su kardesm ilk fotodaki buyume ikinci fotodada ilerlemismi yoksa azalmismj
ilerlemiş çok belli
Deme be :(
gerçekten, bir doktora git hormon takviyesi verirler 1 2 aya düzelir herhalde
Hormon derken testesteronmu diosun eger onu diosan testesteron 499 cikti yani iyi dedi doktor
aynen onu diyorum, e neden o zaman böyle oldu ki 🤔
Bir sene icunde. 20 kilo aldim ondan snra bole oldu simdide 20 kiloyu geri verdim bunlar bole kaldi :(
kilo verince gider diye biliyodum 😮şaşırdım. doktor ne diyo peki
murat biz da aynı problem vardı ameliyat oldu diye hatırlıyorum
murat boz olacakti 😊
Kilo alip vermeden olmus dedi
e öyle mi kalacakmış çözüm sunmadı mı
bence ihmal etme
Ameliyat dio illede ama uzman ameliyat olursam 4-6 hafta spor yapamiycam ve bir kac snra girecegim bir uzman cavus fiziki mulakatim var :(
ne kadar sonra mülakat ve yaş kaç
Basvurular 30 ekim - 10 kasim arasiyms aralikta mulakata cagirirlar 3 kademeli mulakat
hm az kalmış, çok kişiyle çok sorun olmaz herhalde ağır ameliyat değil.
yaşın gençse bir daha ki başvuruyu bekle o zaman 🤔
Okadar calismam hebami olcak ya :(
keşke daha önce ameliyat olabilseydin, bu şekilde mülakata gitsen problem olur mu acaba hiç araştırdın mi
Yok olmaz benim derdim sey ya dahada buyurse dalga alay konusu olursam seyi yani onceden pöh mulakatinda bundan coktu sarkiyolardi adeta bay demedilerdi
hm anladım takma bu kadar sıkma canını yaa mülakattan hemen sonra ameliyat ol eğitime gidesiye kadar normale döner zaten
Asiri buyume yasanmaz dimi :(
olmaz herhalde ama sen yine de ilk firsatta çaresine bak mutlaka
tamam saol :)
rica ederim. Allah yardımcın olsun
Jinekomasti ne demek ki
Erkekteki meme buyumesi
Doktora görün sporla ilgisi var mi peki
Doktor ameliyat dedi yag birikmesi oluyoms iste ya memede bende soruyorum ilerlemjsmj ilk fotada 4 ay omceki hali ikincide simdiki hali var mı ilerleme yoksa sporla az toplamismi
İlerlemis üzgünüm acik net söylemem gerek😐
Yapma be :(
😐kac yasindasin
Yas 19 ve uzman cavus sinavina basvuru yapcam yakinda :( ameliyat olursam giremem yaa :(
Ne zmn basladi öyle bisey kilon kac peki
2015 te 65 kilodan 84 kiloya ciktim 2016 yilinda 1 sene boyunca 84 kilo gezdim yag tikaci olarak ve 2017 de yememe icememe dikkat ettim ve 84 den 64 kiloya dustum Şu an 64 kiloyum
Yani kilo alinca basima geldi :(
Kilodan dilayi olmustur gene üzerinde dur Allahin izniyle iyilesirsin insallah
:( hormonlara baktrdm sknti yok sirf kilo yuzunden basima geldi ya :(
Düzelir kendiliğinden takma kafana üzülme
İns :(
Azalmış bence
Hm tesekkurler :))
Gecmis olsun
Saol :)
hangi egzersizleri yaptın? onları kesebilirsin
Demem suki ilk fotodaki eski hali ikinci fotodakide simdiko hali bir ilerleme var mı buyume var mı memede 1. Fotoya gore demek istedm yani buyume ilerlemesin die spora basladjm onu dedim
Aynı?
Aynimi diosun yani
İğrenç bu ne ya
Meme sendede var eger biliyosan
Biliyorum ama iğrenç bir mahlukatsın cidden bunu atacak kadar ne yaşıyorsanız
Allahin verdigi bjr hastaliga igrenc demek ne kadar bos bilemiycem ama bu herkesin basina gelebilir bunu unutma
Hastalık olabilir ama bunu buraya atma amacın iğrenç
Dostum sadece sordum ilerlemismi aynimi die ayrica yukarida belirttim sen gibisi gelmesin die
Tamam sus ya iğrenç kaldır bari
Sanami sorcam kizim plartform sanami ait 😬😠 istedigim yerimi atarim bu seni ise hicc ilgilendirmez ayrica burdaki tek igrenc sensin aynaya bakmani tavsiye ederim 😬😬😠😠😠
Gizli olup boyle seyler yazmak ne kadar kolay degil mi? Acip sokakta birine soramayacagina gore ve burasida soru sorulan bir sayfa olduguna gore istedigi herseyi atarda sorar da. Buraya resmini atmasi senin icin igrenc geliyor ama bence senin bu davranisin igrenc. Senin bu yaptigin dalga gecmeye giriyor. Bence biraz saygili ol ve kotu bir sey diyeceksen hic yazma. sonucta digerleri gibi kaslarini atip nasilim diye sormamis degil mi? Oyle olsa bayila bayila bakardin herhalde. Arkadasin hastaligi var ve bunu bile bile bu sekilde davraniyosun ya pes yani.
Sanane sude m*lı 😏 iki kişi arasına girene b*k düşer.
İkinci arkadaş ortamı denilen birsey var pis pis sorular orasını burasını atmak falan nedir? Kendi algılayamıyor mu büyüdüğünü sözde hepiniz iyisiniz ama lafta
@Sude1298 hadi ikile canimi skmadan Allahin verdigi bir hastaliga igrenc diosun surda zaten canim skkn sen dahada canimi skysn ama sana son bir tavsiyem var igrenc seyler ariyosan burda dolasma aynaya bak...
Lise 1 is caming 😏
Iste saygisiz oldugunu burdan anla, kufurbazin tekisin. Orasini burasini diyorsun da girip bakma sende madem? Hayir bu bir hastalik farkindaysan, oyle zevk icin atilmis bir resim degil. Lafta iyi olan kim belli oluyor, insanlarin hastaligina igrenc diyip rencide eden birisi ile yazisiyorum Şu an :)
Küfür demek b*k sa veya m*lsa 😂 git az düşün de gel
Yazma ayrıca sana yaz demedim kendin gocundun
Özellikle girip bakılmaz zaten buna 😏 lanet girsin ki anasayfa ya cıkıyor
@Sude1298 kardesim gece gece gidin bir basimdan yaw prim icin yanlis yerdesiniz hadi gidin
Ne argo kelimeler kullaniyorsun ustelik tanimadihin birine, bu saygisizliktir benim gozumde. Seviyelerimizin bir olmadigini burdan anlayabiliriz iste tatlim. Ana sayfaya cikiyorda resme bakip buraya igrenc yazmak ne tuhaf degil mi, begenmediysen bakma da yazma da kardesim cok mu zor burada bu cocugu uzuyorsun belkide? Hastalikbu hastalik cocuk nasilim diye sormuyor ya
Dinime küfür eden müslüman olsa 😂😂
@Sude1298 ne dememi istiyosun gece gece ne dememle gideceksin?
@Sude1298 su siralar kafam cok bulank bir yanlisim oldysa ozur dilerim kardesim ben kotu bir insan deilim sadce su siralar psikolojik tramvalar geciriyom 😕
@Sude1298 tekrar ozur dilerim ben karistrdm kotu yorumla iyi yorumu psikolojik sinnirfrnde bir ton laf soledim tekrar ozur dilerm :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar