Meme kanserinin belirtileri nelerdir?

Ben Prof. Dr. Aydın İnan, bildiğiniz gibi ekim ayı meme kanseri farkındalık ayı. Meme kanseri farkındalık ayı dahilinde konuya dair merak edilen sorularınızı ay boyunca videolarımla yanıtlamaya çalışacağım.
Yanıtladığım ilk soru: Meme kanserinin belirtileri nelerdir?

Meme kanserinde en sık görülen belirti ele gelen kitle olsa da tek belirti bu değildir. Meme cildinde ve meme başında olan değişiklikler kanser belirtisi olabilir.
Meme başında olan akıntılar, meme başında olan renk değişiklikleri, ciltte pullanmalar, kızarıklıklar, meme başından olan kanlı akıntılar, ciltte çöküklük, renk değişikliği, meme büyüklüğünde ve şeklinde bozukluklar meme kanseri belirtisi olabilir. Koltuk altında meydana gelen büyüklükler ve sertlikler de meme kanseri belirtisi olabilir.
#memekanseri


5|1
4127

En İyi Kız Görüşü

  • Göğüsünde elle muayne yapıldığın sertlik geliyorsa öyle biliyorum

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Ulan soru altında kızlara yürümüşler ya nasıl bir yokluk bu

    3|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 40

  • Tedavisi her banyoda alttan üste doğru masaj yapmak mıydı?

    Sertlik, içe doğru çekilme, şekil bozukluğu, ödem, şişlik, bir anda büyüme deride soyulama ve kızarıklık gibi birçok belirtileri var bunun dersini görmüştük :/ Umarım kimsenin maşına gelmez...

    Saygılar Dr. Aydın..

    1|0
    0|0
  • himm bu konu tam benlikmis meme kanserinin esiginden donen biri olarak artik 9 yildir bu konuda muayneler falan ciddi derecede bilgi sahibi oldum

    1|0
    0|0
  • Sağ göğsümde bir kitle var ama tümör özellikte olmadığı ve korkulacak bir şey olmadığı söylendi. Sadece kistmiş. Üzerine baskı uygulandığında koşarken vs. ağrı yapıyor ama çok ağrımadığı sürece alınmayacak sanırım.

    0|0
    0|0
  • Yengem uzun yıllar bu hastalıkla mücadele etti Allah düşmanımın başına vermesin çok kötü bir şey ama zaten herkes kendi bedenini tanır bir farklılık sezdiğinde doktora görünmekte fayda var özellikle de bir sertlik varsa

    0|0
    0|0
  • Memeler kanser olmasın:(

    2|1
    0|0
  • Rabbim kimseyi hastalıkla imtihan etmesin.

    3|0
    0|0
  • Ne bilim

    0|0
    0|0
  • Kitle

    0|0
    0|0
  • Hocam bu soruyu bizim size sormamız gerekmiyor mu

    2|1
    0|0
  • Hiç bilmiyorum allah korusun

    1|0
    0|0
  • Göğüste sertlik olursa diye biliyorum

    0|0
    0|0
  • İzlemiştim bunu

    0|0
    0|0
  • Cok yararlı olur

    0|0
    0|0
  • Kitle, sertlik, agri, dokuburken olmamasi gereken birsey hissediyorsan. Bu sebeple devamli kontrol edilmeli...

    0|0
    0|0
  • Çıkıntı oluyor diye biliyorum.

    0|0
    0|0
  • 'Meme' bolgesinde dokununca bir ckinti veya top gibi birsey hissedilmesi..

    Seminerde aklimda kalanlar :)

    0|0
    0|0
  • Çiş olacak.
    Gün geçtikçede büyüyecekdir

    0|0
    0|0
  • Teşekkürler :)

    0|0
    0|0
  • Regl zamanlarında el ile kontrol yapılması gerek sanırım

    0|0
    0|0
  • dügüm oldugunu okumusdum

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    20

Erkekler Ne Diyor 26

  • Memelerin düzenli her hafta avuclanmasi meme kanserini azaltıyor diyorlar doğru mu

    0|2
    3|0
  • İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    1|0
    0|0
  • allah hiç bir kadına bu hastalığı vermesin

    1|1
    0|0
  • Hocam sizin gibi Hacettepe, Ankara gibi üniversitelerde Tıp, Diş okuyanları/okumuşları gördükçe işsiz kalacağım diye korkuyorum

    0|0
    0|0
  • Teşekkür ediyoruz bilgilendirme için

    0|1
    0|0
  • misket gibi belli olan seylerden cıkıyo

    0|0
    0|0
  • Elle kontrol

    0|0
    0|0
  • Teşekkürler hocam

    0|0
    0|0
  • Valla tek bildiğim koltuk altında lenflerin şişmesi ve o bölgede sertlik

    0|0
    0|0
  • Memede yumru olması falan filan

    0|0
    0|0
  • aydin hocam erkeklerde meme kanseri riski var mı?

    0|0
    0|0
  • Her 10 kadından 3 ünde görünüyor kontrolünüzü eksiltmeyin erkeklerde 10 da 1 görünüyor

    0|0
    0|0
  • Tehlikeli bir hastalık olduğunu biliyorum ama maalesef belirtilerini bilmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Iki kolunuzu ayni anda kaldirin. iki meme de ayni seviyede ise sorun yok. bir de memede kitle veya sertlik yoksa sorun yoktur

    0|0
    0|0
  • Siz söyleyeceksiniz bir öğreneceğiz doktor.

    0|0
    0|0
  • El ile kontrolde kitle tespiti.

    0|0
    0|0
  • Farkindalik onemli.

    0|0
    0|0
  • Sertlesmesi

    0|0
    0|0
  • Memenin portakalların üzerinde lekeler oluşması diye biliyorum

    0|0
    1|0
  • benım memde bir sert cisim gibibişey var erkegim bir sıkıntı olurmu hocam :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6
Yükleniyor... ;