



Kimisi küçük diye şikâyet eder, kimisi büyük diye. Kendini nasıl beğeniyorsan, rahat hissediyorsan; öyle yapman doğrusu.
Herkesin fikri farklıdır, bize göre şekillenme. Sen ne istiyorsun?
Bunu sorgula, kendini dinle.
Daha gelişme çağını tamamlamamış, silikon düşünüyor. Başımıza taş yağacak taşşşş.
SLİKON DÜŞÜNMÜYORUM ÜF
Soruda düşündüğün görülüyor ya üffff :D
Kardeşiminkiler de böyle. 85 oluyor bu boyut. Erkekler seviyor bence de güzel ama ileride sarkar kesinlikle ve o zaman yaptırırsın estetik
Bak bu işte.
@mutsuzkız91
Ben erkeklerin bakmamasını istiyorum :(
Bol giyin yapacak bir şey yok. Benim 75 olmasına rağmen belli oluyor bakan bakar yani. Sütyenini doğru seç daha büyük göstermeyen ve sallanmayan seç
yaaa bıktım yemın edıyorumm bıktımm şurda kadın memesi kıçı başı görmekten bıktım adamları azdırmayın.
yerinde bir yorum. ayrıca yaptırmayın hiç bir yerinizi. doğal kalsın..
Cevap
78Cevap
Büyükse kestir anasını satim burda ne işin var neyi göstrhon millete slruyon hayır büyüt ufak deseler dahadamı büyütcen sidikli kezban
eğer bir rahatsızlığın yoksa hiç üzme kendini derim.. çünkü sonrasında dikişler vs. daha üzüleceğin durumlar olabilir.. sonuçta her ameliyat bir risk.. ;)
Ne kadar şanslı oldunu farkında deilsin ilerde anlarsin ama 😎😎
Büyük olsun daha ne. Ayrıca büyükse küçültmek mümkün
Sağlık sıkıntısı olmuyorsa sorun yok bence. Göğüs küçültme ne ya saçmalama millet para verip büyütüyor
Ben tumuyle aldirmak istiyorum aslinda ilerde :D fazlalik olarak goruyorum hic bir ise yaramiyorlar
Bence hic gerek yok. Kendinle ve vucudunla barisik yasanalisin. Cogu kadin senin gibi goguslere sahip olmak icin neler neler yapiyor
ben kadınları anlamıyorum biri gelir benim gögüsleri çok küçük biri gelir benim gögüslerim çok büyük biz ne yapalım güzelim
Yaradan böyle yaratmış
çok fazlaysa kes at
biz ne yapabiliriz
büyük seviyorum ve resimdekiler güzel
estetik yaptırma meme küçültme egzersizleri yap. hindistan cevizi yağı ile doğru masaj ile küçülüyor
Hayır şu an sakin yaptırma
Ben 20 yaşındayım ve 80 D takıyorum
Tavsiyem evlenip çocuğun 2 yaşına geldikten sonra yaptırman
Yani benim memelerim büyük ama daha da büyük olsun isterdim ya
Şimdi burda soruyorsun nasıl bir cevaplar bekliyorsun ya
Insanlar büyütmeye çalışıyor sende küçültmeğe bence böyle kalsın gerek yok estetiğe gerek yok
Eğer sırt ağrısı, duruş bozukluğu veya benzeri sağlık problemleri yapıyorsa plastik cerrahlar tarafından küçültme operasyonu yaptırabilirsin.
Yaşına göre biraz büyük. İlerde daha da büyüyeceğini düşünürsek çok ta hoş olmaz. Bu yaşlarda çekici olur ama.
hic bisey olmaz , elindekinin degerini bil , istersen kucult aglarsin sonra pismanliktan , cok pisman arkadasim var seneler gecti halâ pisman
Buyuk olsun daha iyi geninden dir tatlım üzülme Ama bunlar senın kinler degıl
E benimkiler değil zaten benimki demiyorumki
Evet bence kötü küçült bıraz ılerde kırıklar oluşur kötü olur
Ne güzel işte bacım yürürken löp löp sallandırırsın
siz kızlara akıl ermiyo büyük olur niye büyük küçük olur niye küçük ne güzel işte ben olsam alır oynar okşar severim onları yani o derece
Kesinlikle ameliyat olma süt bezlerin yanlış söylemiyorsam eğer zarar gorebilir..
Kızım daha Allah tan belanimi istiyorsun sen bu göğüsler kötümü
Bunların senin goguslerin olduğuna emin misin😃😃😃
mesela ben buyil goguslu kadinlardan hoslanirim. dert etme yani.
Kendininkiler koysaydın ona görr yorum yapardık 😃😃😃
Milletin ne derdi var , buda göğüslerinin büyüklüğünü takmış Te allam
Millet buyutmrk icin tonla para dokuyor sen kucultmek istiyorsun.
Şu an icin erken ilerde sorun yasarsan cozum ararsin
Kızım bence gelen geçen sana bakar nazarlık dursun boşver ben bile 20 yaşındayım 2. foto gibi meme boyutun var belki
kilolu isen olabilir ya da vücudun olgun olabilir
Yok kilolu değilim.
O zaman vücudun erken olgunlaşmış
Bnmde buyuk ve hic sevmiyorm cozum bulursan banada haber ver 😒
90 bdn kullnyrm hic sevmiyorm
Aslnda tm iyide bn hizla kilo alp kilo veriyorm bu yuzden sarkık gibi duruyo sevmiyorm
aslında büyük olması sorun değilde ona uyan yaşına dıştan güzel görünebilecek sütyen takmak lazım
Asagi dogru gibi yaff ne bilim sadece sevmiyorm
dedimya uygun sütyen bul dıştan güzel gösterebilicek
sevmelisin çünkü senin sana ait bir parçan meme sevilmezmi :)
Evlennce ameliyat olacam aksilik olmazsa ozelden yazmam
Buyuk konusmak gibi olmasin ama bosanmayi tercih ederm agzima asla sokmam 😛
Eger evlenirsem boyle bisi olmadigini snde goreceksn o zaman seni gordugumde hatirlatirim 😉😉
O zamana kadar hesabi silmemis olsam ben sana ulasirim 😊😉
Yazmam ozele gun geldimi yazarm hatirlatmak icin
@Lzbynbyn alabilicenmi fazla olanlarını :)
Lzbynbyn git faruka sana buyutur 😀😀😀
Kizim sen istemedinmi yapacak iste 😂😂😂
@Lzbynbyn kızlar sakin olun
Onun icin yazmadan iki kere dusun lzbynbyn
Ne bos konustun bee 😂
Seviyene inmem seviyesiz 😂😂
@Lzbynbyn sakin olsanıza kız kıza neyi bölemiyosunuz
Bolmek degil kalp sadece yardimci oluyoruz kendi istedi snra vazgecti 😀😀😀
tamam bence lezbiyen kız sende sus sende gizli güzel sohbetler edelim
Ozelden yazmiyorm 😉
kime lezbiyenemi?
bana eğer özel yazmıyorum diyosan zaten yaz demedim gizli kız
Tm guzel sohbetler diyince yanlis anladm kb
önemli değil lezbiyen kayboldu başka bir lezmi buldu acaba :)
Olabilir 😀😀
kızın başını batırdın
Onun basi batmis batacagi kadar benimle alakasi yok ki
aynen gidiş o gidiş daha ses seda yok
Çok tatlılar ama sağlık açısından ileride sorun olabilir
Girmek lazim erkekler ilişkide göğüsleri emme yi çok sever bence üzülme derim
Yoo tam erkeklerin istiyceği boyutta
çabuk deforme olur evet işin zor
Estetikle aldır kendini çok kötü hissediyorsan
Bazıları büyütme derdinde olur sen küçültme djdk
Büyük ama kafaya takmaya gerek yok
Herkes gider mersine sen gidersin tersine.
Yok be saçmalama küçültme falan olmaz kalsın öyle
Bana ver benimkiler küçük
Buna mı büyük diyorsun..
memesini seven kadın var mı :D
ben çok seviyorum
Bu resimler sana mı ait yoksa?
Göğüslerinin büyük olması, dişiliğin göstergesi. Onlara sahip olmak isteyen binlerce insan varken küçültmek haksızlık olur :) hem hatun dediğin büyük goguslu, balık etli olur.
Benimkide çok büyük hoşuma gidiyor ama 😂😂
Sarkmadığı sürece problem yok
Neyin derdindesin be daha ne istiyon
çok aşırı değil ama yinede büyük
Güzel işte ne istiyorsun başka Allahtan
sarkmadan önce tadını çıkar
Den gel sene mj takip lutfen
bence gayet ideal boyda
Kes tavada pişir ye knk
daha ıyı bosver buyuk olsun
yaptırmalısın..
mutlu değilsen..
sarkma yumuşama yoksa, boyutlar harika bence...
Benimkilerde bayağı buyük yaa :/
@46tatlı yani sütyen takamıyorum çok mesela
@46tatlı evet çok sıkıyor takınca bende takmıyorum genelde
@46tatlı 62 kiloyum 90 beden
90b benimki
Sanmam ama bakalm
Büyük olmasının nasıl bir zararı var acaba
Herkes bakıo rahatsız oluyorum, sütyenin o şeysi batıo , v yaka bile dekolte oluo, koştuğun zaman okuldada hopladığı için hiç koşamıyosun yavaş yürümek zorunda kalıyosun. Herkes slikon sanıo
resin sen değilsin çünkü saç benzemiyor
Bir sey olmaz daha iyi
numaran ve beden olcun kac
En İyi Cevaplar