Ayak tırnağımı demire vurup ortadan kırdım, bayağı kan aktı ve ayağımı sarmak için bez aradığımda bayılmışım neden acaba?

yere yığılmışım ve anlattıklarına göre yerde çırpınıp bağrıyormuşum ve titreme halindeymişim ve kafam sehpanın altındaymış, yerden birden kalkmaya çalışınca kaşı patlatmışım, kendime gelince kaşımdan kan akıyordu. Neden böyle olmuş olabilir acaba? Kan görme sıkıntım da yok, daha önce elimi kesmiştim sallamadım.
Ayak tırnağımı demire vurup ortadan kırdım, bayağı kan aktı ve ayağımı sarmak için bez aradığımda bayılmışım neden acaba?
Cevapla