Bu göz değerlerini nasil iyi mı kotu mı kaça kaç oluyor? Göz tansiyonu 15-14 Muş sizce iyi mı anlayan birisi soyleyebilir mı?

Bu göz değerlerini nasil iyi mı kotu mı kaça kaç oluyor?Göz tansiyonu 15-14 Muş sizce iyi mı anlayan birisi soyleyebilir mı?
Bu göz değerlerini nasil iyi mı kotu mı kaça kaç oluyor? Göz tansiyonu 15-14 Muş sizce iyi mı anlayan birisi soyleyebilir mı?
Cevapla