önce kızardı sonra su topladı ama ben su toplayan yeri hiç patlatmadım ve yanık kremi vb ilaçları da kullandım 2 gün önce oldu durum bu sizce geçer mi ve iz kalır mı sonuçta sigara olunca korktum :/ bigün sigarayı bırakırsam bu sebepten dolayı bırakırım 2 oldu yakıyor beni bu sigara 😄
Parmağım sigaradan bu şekilde yandı bu nasıl geçer ve iz kalır mı?
geçmiş olsun 5 dakika kadar soğuk suyun altına tuttuktan sonra kurusun 1 tane yumurta akını çırpıp yanığın üzerine sıvazlayınız 2-3 saat kurumasını bekleyiniz kuruduktan sonra sıyırıp alınız yara izi bile kalmayabilir.
En İyi Cevaplar