Yoğum bakım hemşirelerine bir sorum olucak hasta aldığı çıkardığından artı kaçta olursa sıkıntı olur ve ne yapılması gerekir?

hasta aldığı çıkardığından artı kaçta olursa sıkıntı olur ve ne yapılması gerekir
Yoğum bakım hemşirelerine bir sorum olucak hasta aldığı çıkardığından artı kaçta olursa sıkıntı olur ve ne yapılması gerekir?
Cevapla