Eskiden 68~70 kiloydim bu arada polonya da okuyordum iste orada da surekli sagliksiz beslenince aldimi kilo tabi baska sebepleride var
Cok mu fazla kilom?
Cok mu fazla kilom?
ben 180 88 kiloyum ams kiloyu hic gostermiyorum tabi yillarca. hep bu kiloda oldugum icin herkes alisti ama sende durum farkli boyuna gore kilon iyi. ama millet sana yillarca zayif olarak gordukleri icin alismadiklati kiloda gorunce. tepki vermisler yoksa kilon iyi tabi vucudunda durus onemli. zayif insanlarda bile gobek olabiliyor o yusden durus cok onemli
Ya belki de haklisin alismadilar ondan olabilir ya oyle kocaman bir gobegim yok ama hafif var tabi
Belki de alismadiklarindan haklisn
Dogru ya cok saol😅😅😅
Bazısı kilolu olur ama belli etmez yani seni görmeden nasıl yoruö yapabiliriz
Cevap
0Cevap
Hayır şimdi normal olmuşsun
Bana eski haline don diyor herkes moralim bozuldu 😅
Erkeğin yapılı olanı makbuldür boşver onları 😊
Tesekkurler 😀😀
yok ya abartmislar
Bilmiyorum herkes cok kilolusun diyor ama oyle balkon gibi gobegim vs yok var tabi ama o kadar cok degil
zayif gormeye alıştıklari içindir o
Haklisin belki de ondan😀
yani :D
Bende sabahdan bu yana kendimi ac birakiyorum 😒😒
Cokta şey yapma sağlıklı beslen yeter
Tesekkur ederim😊😊😊😊
ne demek her zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar