Üç gün önce indirdiğim egzersiz programını bu sabah uygulamaya başladım. Biraz ağır geldi ama tüm vücudun ısındığını hissettim. Kullanıcı yorumları cidden çok iyi :)) bakalım bende işe yarayacak mı :/
Play Store'daki egzersiz ve diyet uygulamalarını işe yarıyor mu?
Düzeni yaparsanız ve yanında sağlıklı iştah kesme diyeti ile istediğiniz sonuç ulaşabilirsiniz. 1. Karnabaharı ve brokoliyi hafifçe haşlayıp yoğurtla tatlandırın. Bu karışım lif açısından zengin olduğundan sizi uzun süre tok tutar. 2. Salatalığı iyice yıkayın ve kabuklarıyla birlikte ince dilimler halinde kesip üzerine bol bol dereotu serpin. Bu sebzenin kalorisi yok denilecek kadar az ve oldukça tok tutucudur. 3. Tatlı olarak 250 gr. mor eriği ya da kurusunu biraz tarçınla haşlayın. Bu meyve früktoz açısından oldukça zengin olmakla birlikte tatlı ihtiyacınızı da karşılayacaktır. 4. Bir porsiyon yeşil fasulyeyi 20 Dakika suda haşlayıp sirke, karabiber ve biraz tuzla tatlandırın. 5. Öğünler arasında acıktığınız da kuru Erik yiyin. Kuru erik kan şekerinin düşmesini engeller. Ancak fazla abartmayın. Çünkü bir kuru erikte 8 kalori var. 6. Haftada iki yumurta yiyin. Çünkü yumurtada bol miktarda triptofan var. Bu da neşenizin yerine gelmesini sağlar. 7. Enerjisiz kalmamak için 1 demet maydanozu blenderden geçirip sebze suyla karıştırın. Bir-iki damla acı biber sosu ekleyin ve bunu bir güzel için. Bu içeceğin içindeki C vitamini ve bitkisel maddeler yağ yakımını kolaylaştırır.
Evet iyi gelir. Gelmiş geçmiş en iyi spor uygulaması bence. Ben kullanıyorum,15 günden sonra ciddi bir fark hissediyorsun. Hem kilo verdiriyor, hem de kaslarını güçlendiriyor. Devam et memnun kalırsın:)
İşe yarıyor. Evet hareketler zorlayıcı. O yüzden ısınma hareketleri yap. İlk bir hafta zorluk çekersin sonra alışırsın. Ama mutlaka ısınma hareketleri yap.
Bu programın adı 30 gün fit. Ben bütün antrenman türlerini arka arkaya yapardım.😂 bacağını çok zorlama bence. Spor biraz daha beklese bile bişey olmaz sonuçta :)
Ben etkisini 10 gün olmadan görmeye başlamıştım, zaten buradaki hareketler herkes tarafından bilinen hareketler güzel yanı bir program içine koyması. Bence sende faydasını görürsün. :)
Evet öyle başladım. Biraz spora alışmam lazım. 5 gün squat denedim ağrı yaptı bacağım bıraktım. Tüm vücut kaslarını uyarıp sonra bölgesel yapayım dedim ama yanlış olmaz değil mi?
Alabilirsin. Şirkette bir kadın vardı iskelet gibiydi bir yıl sonra karşılaştık ben tanımadım o geldi yanıma. O kadar güzelleşmiş ve değişmiş ki ben hala o kadın olduguna inanamıyorum. Diyetisyene gittim demişti. Faydası oluyor yani
düz yuruyusler cok onemli , bol kardiyo , tempoya gerek yok , agir posetlerle uzun sure yurumek yok , bol su iciyoruz ancak soguk degil ortam sicakliginda olanlardan aliyoruz :)
Bide şöyle düşün seni bilmeyen bir program seni yönlendiriyor bu yanlış onun yerine YouTube de egefitness var onu takip et daha iyi o adam sayesinde aşırı geliştim ben
Bana çok ağır geldi oradaki haraketler. Açıkcası sakatlanmaktan korkuyorum :/ yeni başlayanlar için bir sıralama yok videolar çok karışık geliyor nedense
Sakatlanmamak için yapman gereken tek şey iyi ısınmak hareketleri doğru yapmak o adam hemde anatomi okuyor o yüzden fazla iyi anlıyor o işten son attığı karı kası videosu var onu uygula derim kısa ve etkili
ilk zamanlarda 6 şınav falan istiyor basit aslında karın kaslarını çalıştıran hareketleri çok istiyor onu yapamıyorum bende 😂 ss sana aitse sen bide çaylak tan başlamışsın daha basittir o
Bu arada profil fotondan tanıdım nickin inflames aklıma gelmedi , sadece profil foton sen olduğunu belli ediyor. birde izmit adapazarı taraflarında biryerdesin diye biliyorum ☺️
En İyi Cevaplar