13-14 gün önce ayagım çatladı doktor 10. günde çıkarıp 1 hafta sonra yürü dedi ama aygım şu an ço ağrıyor sizce erken çıkarmamışmı?

Yüksekten düşmem atlamam sonucu ayagım çtladı 10gün alçıda kalır kalmaz doktor çıkardı 1 hafta sonra yürü dedi hafiften basmayı denedim ama çok agrıyo acıyo BASINCA sizce alçıda bir çatlagın 10 gün kalması az degilmi benim bildiğm çatlak kırık en az 3 haafta alçıda kalması lzım bizim bir komşu vrdı onundq ayagı çatlamıştı 10 gün sonra kendi çıkardı ama onun ayak bilegi acımadan yürüdü nedeın benimki basınca yanıyor siz, e iki sorum olucaktı kırık tam iyileşmedi 1. kırık alçıdan çıkınca daha dogrusu alçısız iyileşirmi 2. Si nee zamaan iyileşebilir bu gün 13-14. Gün? Yaşayan ya da konu hakkında daha çok bilgi sahibi olanlar katılırsa sevinirim...
13-14 gün önce ayagım çatladı doktor 10. günde çıkarıp 1 hafta sonra yürü dedi ama aygım şu an ço ağrıyor sizce erken çıkarmamışmı?
Cevapla