Lütfen yazdığımı okuyun. Kan tutmasını yenmem için yardım eder misiniz?

Arkadaşlar şimdi size çok garip bir tezat anlatacağım. 11-12 yaşlarındayken hastaneye gitmiştik. Ablamın doktoru alt katta benim doktorum üst kattaydı. Haliyle sıranın gelip gelmediğini kontrol etmek için her 15 dakikada bir in-çık yaptım. O gün bir şeyde yememiştim ve sabahtan öğlene kadar aç bir şekilde koşuşturmaca içinde buldum kendimi. O yaşta zayıf bir çocuk için büyük bir şey bakmayın :) Neyse benim sıram geldi doktorum kan tahlili istedi ve benden kan aldılar. Kalktım yürürken anneme oturmam lazım dedim. O sırada dünyam karardı tabi :D Sonra kendimi yatakta uzanırken ve başımda hemşirelerin bakışları altında buldum. Doktorum kan tutuyordur seni dedi. Bende dedim ki ondan değildir be aç aç koşturdum tansiyonum düşmüştür ondan bayılmışımdır. 6 yıl tıp okudum ya oradan biliyorum :)) Aradan yıllar geçti geçen sene yine doktora gittim kan aldılar. Hemşireye kalkabilir miyim deyip kalktıktan sonra 2 adım attım fenalık geldi. Oturdum oradaki görevlilerden biri vişne suyu getirdi sağolsun. Oturdu yanıma kan tutuyor seni korkma çok fazla kişide var deyip moral vermeye çalıştı. Ama en büyük hayali polis olmak isteyen ben için hayat yaşanmaz bir hal aldı adeta. Bu sefer kabul ettim beni kan tuttuğunu. Ama gariptir geçen kurban bayramında gözümün önünde danayı kestiler ve gayet normal şekilde izledim. Hatta hayvanın ayağından birini ben tutuyordum. O an sevindim tabi çünkü madem beni kan tutuyor neden bayılmadım? Kanlı etleri komşulara dağıtan da bendim. Birine sordum şekerin düşüyordur kan verirken bir şey olmaz dedi. Tanıdığımız polis biri var o da bana eğer kan tutuyorsa elenirsin kardeşim dedi :(( Kafam karışık anlayacağınız lütfen yardım edin. Ben bu durumu nasıl yenebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Kan verirken fena oluyorum maalesef :(
Lütfen yazdığımı okuyun. Kan tutmasını yenmem için yardım eder misiniz?
Cevapla