Bugün mecbur kaldım yaktırmak zorunda kaldım. Ama bazıları yaktırmamam konusunda telkinde bulununca kafam karıştı.
Bilgisi olan var mı. Ileride ne gibi sıkıntılara neden olur?
Bilgisi olan var mı. Ileride ne gibi sıkıntılara neden olur?
çocukluktan beri sürekli burnum kanardı ve 18 yaşıma geldiğimde yaktırabileceğimi söylediler... yaktırdıktan sonra sinüzit alerjik rinit gibi sıkıntılar başımdan eksik olmadı ama direkt olarak yaktırmayla alakalı diyemem tabii ki
ama şu da bir gerçek bazen başım çatlayacakmış gibi oluyor ve kan verdiğimde iyi geliyor yani gerçekten o burundaki kanayan damarın bir çeşit şalter görevi gördüğünü düşünüyorum
Uff bilmiyorum bıktım bir haftadir burun kanamsindan en sonunda yaktilar :/
havaların ısınması ile kan basıncının yükselmesi sanırım doğal bir şey ki bence bazen başımda zonklama seviyesine kadar çıkıyor kafadan hacamat yaptırmam iyi geliyor, Kızılay çadırı gördüğümde kan vereceğim.
Kanin fazlaysa ver tabi :)
son kan tahlilimde doktor böyle bir şeyden bahsetmedi ama son 1-2 ay içinde başımda zonklama seviyesinde ağrılar oldu hacamat yaptırdıktan sonra kesildi 2 hafta sonra tekrar hafiften başladı geçen yine yaptırdım şimdi yine iyi...
Alışkanlık yapmasin sonra?
ya ne yapmam gerekiyor ki?
babam da zaten sürekli kan veriyor onda da eğer vermezse burun kanaması oluyor
Kesin bir çözümü vardır illaki
bu sorunla karşılaşmadan önce de genel anlamda sağlıklı olduğunu düşündüğüm için hacamat yaptırmak istiyordum o yüzden şimdilik büyük bir sorun yok gibi ilerleyen zamanlarda iyiye değil de kötüye giderse bununla ilgili doktora da danışırım.
Bence bir danis doktora
danışırım.
Ihmal etme
önemsiyor musun?
Sağlık olunca mevzu bahis elbette
neden? daha iyi süründürebilmek için mi :)
Tabiki ne sandin :))
uyuzsun.
ben olsam daha uzun bir ömür sevemeyeceğim için üzülürdüm.
Üzülmek mi neden?
:/ boşver, farklı lisanlarda konuşuyoruz anlayamıyorsun beni...
Peki.
sen süründürmekten zevk alıyorsun ben ise sevmekten.
Öyle
:D bir sözüm vardı o geldi aklıma
ama belirtmeliyim ki ben kesinlikle mazoşist değilim öylesine söylediğim bir söz bu
"Sen sevgililer günü terk eden sadist sevgili, ben sana aşık olan mazoşist biri, nasıl da bulmuşuz birbirimizi" sana mazoşist biri lazım sanırım :D
Olabilir bilmiyorum :))
ya da sana sadist biri lazım :D AHAHAHAH
"dinsizin hakkından imansız gelir" misali :D
😒😒
ne sadistim ne de mazoşist... sen gel bu sevdadan vazgeç bence :D
ya da boşver bul bir tane mazoşist :D
Sana mi sorcam 😒
:/ :/ :/ :/ :/
Sadece tekrar eder. Burun için damarlar bir kıkırdak yapıda bulunur ve bu kıkırdak yapı zamanla burunda kalıcı tıkanıklığa sebep olur. Yaktırdıktan sonra tek sıkıntı bir kaç sene sonra nüksetmesi olacaktır. Başka bir problem doğması pek olası değil. Eğer lazer operasyonu başarılı olmadıysa tehlikesi, burundaki kan basıncı yüksek damarların çatlaması ve sürekli burun kanaması şikayeti olabilir. Yine bu durumda çözümsüz değildir.
Geçmiş olsun, iyi yapmışsın.
Teşekkürler. Bilemiyorum ileride risk durumu oluşturmasından korktum. Tansiyon problemi olunca burun kanayamadigi icin beyin kanamasi gecirme riski var dedi bazıları. Allahtan tek buruna yaptilar.
Damar kökleri sabit kaldığı için tekrar belli ölçüde büyüyecek zaten. Ki beyinde birikecek kanın tek çıkış noktası burun delikleri de değil üstelik.
Hayır yani zararlı olsa doktor neden yaksin ki dimi :/
Millet aklimi bulandiriyor sadece.
Yani, hayati bir risk olsa zaten doktor bunu anlatırdı ya da yakma işlemini yapmazdı. Çünkü yakmakta olmazsa olmaz bir durum değil. Sağlık önemli ama bu konuda da ağzı olan konuşuyor.
Haklısın :)
İlk defa böyle bir şey duydum sürekli Burnun mu kanıyor?
Eğer kan durmasında sıkıntı yaşıyorsan va faydalıysa olabilir ama mutlaka bir yan etkisi vardır.
www.kizlarsoruyor.com/.../q894750-burun-kanamasi-nedeniyle-kilcal
Bu sorudaki eig cevabına bak
Bir haftadır devam ediyor durmadan. Mecbur kaldim gitmeye. Bakayum bir.
Benim yüzümden oldu. Sert sildim. catlattim burnumu.
Ondan mi yani :))
Mecburr bulasmak zorundayım.
Bu eller camasir suyuna değecek yoksa rahat edemem :|
Sigara bile kullanmayan ama kanser olan insanların çok büyük bir bölümü maalesef kimyasal temizleyicileri çok çok kullandığı için Kanser olmakta. Aşırı titizlik de insanın hayatını kâbusa eder ben rahat edemem diye bir şey yok o zaman alırsın bir buharlı temizleyici onunla bir tane mikrop bırakmazsın. Ama yine de temiz olmayacağını düşünüyorsan bu senin için bir sorun nence bunun için yardım almalısın.
Ohaa naptin sen :/
Neyseki cildim de sesim gibi genç :))
Öyle deme daha iyisini kapmissin bence. yengeye selam ;)
Nereye gitti :)))
Hmm. Neyse geri gelecekler nasilsa :/
bence kesinlikle ilerde sıkıntı çıkartacaktır ayrıca size ne gibi bir zararı vardi ki?
1 haftadir hergün kanama yaşadım
ilk seferde fazla bir sıkıntı yaşamazsınız ama burnunuzun içi kuru olabilir ve grip gibi dolaşabilirsiniz eğer tekrarlarsa ve tekrar yaptırmaya kalkarsanız burunda ciddi bir tahribata sebeb olup burun kemiğine ile zarar verecektir o yüzden tekrarlarsa başka bir şekilde bundan kurtulmaya bakmalısınız ayrıca güneşin en çok etkili olduğu 10-15 saatleri arası güneş le doğrudan temastan kaçının mümkünse sokağa filan çıkmayın
şu an sanki nezleymisim gibi burun akintim var. Ve 15 gun sonra tekrar doktora gitmem gerek.
Cevap
13Cevap
Bence hic iyi yapmadın? burun wücudumuzun acil durumlarda kan tahliye noktasıdır, bir durum oldugunda burnunun kanaması gerektıgı durumlarda burnun kanayamazsa beyin kanaması ya da diger iç organlarından cıkmak isticektir yani iç kanama, tabi uzman hekim kararı daha önemli insallah dogru olanı yapmıssındir
Doktor işlemi yaptiktan sonra söyledi ne bileyim :/
Kan basıncı yükseldiği zaman burun kanar ve basınç düşer burun kanamazsa beyin kanaması geçirir insan
Iste ileride oluşabilecek risklerden biri de buymus :/
Allah'sigorta olarak yaratmış burundaki kılcal damarları zayıf olduğu için hemen kanar ve riski ortadan kaldırır. yaktırmak sağlamlaştırmak olduğu için risk oluyor ama üzülmene korkmana gerek yok illa olacak diye bir şey yok bu ihtimal sadece burun damar çatlaklarında başka bir yöntem yok en iyisi bu.
Burunu devamlı kremle falan nemli tutarsan çatlama olmaz kanamada olmaz bunu yapmakta zor olur en iyisi yaktırmak. inşaALLAH bir şey olmaz tekrar geçmiş olsun
Teşekkürler
Geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Umarım sağlığına bir an önce kavusursun. Doktor böyledir şey yapmışsa mutlaka bir bildiği vardır. Sen içini ferah tut.
Teşekkürler.
Doktor tavsiye etmişse korkma.. ki sanmıyorum senin güvenilir bir yere danışmadan bunu yaptıracağını..
da! Senin nen var bı fısılda bana..
Merak etme biseyim yok :) damar çatladı sadece.
Valla doktor yakmadan önce bana danismadi. Islemi yaptıktan sonra yaktığını söyledi. Fena sizladi ama burnum. Hala da sızlıyor.
Gelmiş geçmiş olsun
Sağol.
Konu hakkında hiç bir fikrim yok umarım ki bir sıkıntı çıkmaz Allah acil şifalar versin...
Sağol :)
iki ihtimal var ya ilerde sürekli burun kanamasına yol açar ya da burun kanamasına engel olur bunu kimse bilemez hayat. hem ayrıca geçmiş olsun
Sağol.
sende sağol hem sen az daha surat as gelince asacak bir suratın olmayacak
Ne demek bu 😒
yani diyomki az daha surat asarsan gelir döverim seni demek oluyo :) bana karşı surat asma demek oluyo hayat hanım
bir sana değil herkese asiyorum 😑
ama ben herkes değilim hayat herkese astığın suratı bana asma istemiyorum. benimle konuşan insan mutlu olacak öyle yaşayacak hep
Tamam sana farkli asarim 😒
Sen bana gülücük as yeter başka bir şey istemem senden. Benim karşımdaki insan gülmeli gülmeyi seven bir insan olmalı karşımda. Acılara boyun eğmeyen zorluklara göğüs geren biri olarak istiyorum seni
Zorlami guleyim yani 😑
peki gülme ama sei güldürmem için bir çözüm söyle be hayat :/
Yok ki :|
vardır vardır
ben 14-15 yıl önce çok kanıyor du diye yaktırdım şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı
Peki yaktirdiginda burnun sürekli akiyormuydu?
evet tampon çıkarıldıktan sonra oluyor birde onunlamı değilmi bilmiyorum ama kokuları daha iyi seçebiliyorum hassaslaştı yani
Tampon yapilmadi bana :/
bilemiyorum şimdiyi ama uzunca bir pamuk koymuşlardı o zaman
Valla bişey yapmadi. Cizitt diye yakti sadece 😅😅
geçmiş olsun
Eyvallah
çok fazla ise yaktırrr
Yaktilar zaten :/
burun kılları pis hava, toz falan kirleri tutuyor aslında bademcik gibi filtre gibi diyelimm
Kil degil damarlari yaktilar 😒
heee iyide neden yaktırdın? burnunmu sık kanıyor?
Evet
hımm geçmiş olsunn iyi yapmışssın o zaman
çokmu burnun kanıyordu
Evet :/
Sağol
neden yaktırdın ki, geçmiş olsun bu arada
Teşekkürler. Catlak olduğu icin kanama oluyordu sürekli.
Rica ederim
Sağlık için yaptırmışsın, sorun olmaz inşallah
Allah şifanı versin :)
Damar yaktırmak mı? o nasıl oluyor?
Çatlak damarı yakıyorlar ışte
Sağlıksız bir işleme benziyor. Damarlar kendi kendini onarırlar onarmayınca da kesip dikerler
Sagliksiz olsa doktor bu islemi yapmazdi :)
Doktorlar şimdi para için herşeyi operasyona alıyor. safran kötü durumda diyip sağlıklı safrayı alan doktor biliyorum.
Devlet hastanesi yahu :))
Asıl devlette oluyor böyle rezillikler.
Trombopeni hastasının ilacını kesip öldüren hematolog biliyorum. Çapa'da
Yuhh ama😳
Doktorlara kendini emanet et ama tek doktora değil. Seni sömürmek için her şeyi yaparlar
Olarr.
Geçmiş olsun
Teşekkürler
delisin sen
Sebep?
Sağlık için yaptirtim. Keyfi degil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?