Kendini zayıf hissettiği zaman kilo vermişim diye mi düşünür insan? tartıya çıkmaktan korkan var mı:))?

Kendini zayıf hissettiği zaman kilo vermişim diye mi düşünür insan? tartıya çıkmaktan korkan var mı:))?


bendemi oluyor bilmiyorumda
kendimi zayıf hissettğim an kilo verdim sanıyorum :))
ama tartı öyle demiyor o başka://
vede etraftaki diline diken batasıca kem gözler ://
Güncellemeler
+1 yıl
bukadarmıyız bu sorunu yasayan
Güncellemeler
+1 yıl
hiç bu durumda olan var mı?
Kendini zayıf hissettiği zaman kilo vermişim diye mi düşünür insan? tartıya çıkmaktan korkan var mı:))?
Cevapla