Nasıl zayıflanır? Spor şart mı? Sadece diyetle zayıflanmaz mı?



Sana bu işidenemiş ve diyetisyene de gitmiş biri olarak yardımcı olucam şimdi.
Evet diyetle zayıflarsın , lakin hemen sevinme maalesef. Vücudumuzda kas ve yağ oranı vardır , bizler kiloyu yağdan vermeli kaslarımızı sabit tutmakla yükümlüyüz. Diyet bir yere kadar yağ yakar lakin bir müdetten sonra kaslarınıda alır götürür. Bu sefer sarkmalar vs. gerçekleşir. İşte bu sarkmaların olmamasını istiyosan haftada en az 4 kere diyetle beraber yürüyüş yapmalısın. Bu heftanın her günü de olabilir. Yürüyüş 30 dakikadan az olmamalı ve 1 saati aşmamalıdır.30 dakikadan sonra yağ yakmaya başlar vücut ve maalesef 1 saaten sonya yağlar kasa döner ve buda aynı iloda daha sıkı yapar seni ki kilo vermen gerekiyosa tavsiye etmem , aç kalıcağın diyetler yapma bu arada. Diyet bu tabiki aç kalıcım deme , besinleri az ve sık sık tüket. Tabi ki un tuz şeker hayatan çıkar. Kısaca böyle canım
Sadece diyetle zayıflarsan geri alman da kolay olur, ki almasan da vücudunda çatlaklar da oluşur hele de hızlı verirsen.
Sporla zayıflayınca böyle olmaz, ayrıca sonrasında tekrar kilo alınsa bile eskisi gibi durmaz. Sporda sıkılaşıyorsun.
Tabii her durumda beslenmeye dikkat etmek gerekir, en önemlisi fazla su tüketmek lazım.
Bak şimdi yağ şeker tuz meyvelerden ise muz bir yazıda okumuştum muz zayıflatmiyor yazıyordu şu kadarını söylüyorum yemeği kestin diyelim baya kestin bir müddet sonra verirsin ama sarkma olur ondan dolayı spor şart ha yok. diyorsan bir müddet kilo verirsin ama dışarı çıkmak istemiyorsan evde bence egzersiz yapmalısın
sporsuz zayıflama zayıflama değildir. Vücut güçten düşer güzel bir şekil almaz sıska biçimsiz olunur spor şart
Cevap
50Cevap
diyet mii? kim uygulayabiliyor onu yaa.. az ye doğru besinler al.. tek öğün beslenme sakın. bol su tabiki. spor şart.. ben spor yapmaya bayılıyorum.. spordan çıkınca kilolu birinin bile kendine özgüveni oluyor. ruhen pozitifsen fizikende pozitif olmaya başlarsın.
55 kilo verdim 9 ayda ve sadece diyetle zayıflanmayacağının en iyi örneğiyim.
Diyet ve beslenme şekli ne kadar önemli olsa da sporsuz zayıflama hem sağlıksızdır hemde verilenin geri alınmasını kolaylaştırır.
sadece diyetle bir yere kadar zayıflarsın ve sonra o kilo da kala kalırsın, ancak yağlı ve hantal bir bedenle de yaşamaya devam edersin. bu yüzden spor bir terden sonra şart oluyor, ki ilk başta diyetle zayıflayıp sonra spora da başlayabilirsin
diyete bile gerek yok sık yicen az yicen belirli bir saatten sonra yemicen meyve hariç suyu bol tüketcen hareket halinde olcan tabi birde spor hangisi sana uygunsa onu yapcan bunları yapsan rahat kilo verirsin
bazı meyveler kilo vermeye yararlı ama
o yüzden meyvede önemli belirttim zaten
Ilk önce belirtmeliyim ki diyet degil, beslenmeni degistirmelisin..
Eger saglikli ve saglam kilo vermek istiyorsan ozmn spor sart..
Zayiflamak icin olsun, sagliklk bir hayat icin olsun, spor her zaman sart 😊
Ben spor ve diyet yapmadan kilo alıp veriyorum, mesela bir iki ay önce 59 kiloydum daha dün tartıldım 49-50 kilo, yani ben umursamam öyle şeyleri ama senin için önerim, bol bol su iç ve spor yap.
bir tarafını kaldırmadan bu hayatta hiçbir halt olmuyor.
eğer yemeyerek zayıflarsan şekilsiz kıvrımsız bir deri bir kemik hale dönersin. tuğla gibi vücudun olur.
kilo aldığın kalorinin yaktığından fazla olduğu zaman alınır az olduğu zaman yakılır hızlı kilo vermek istersen diyet + spor şart yavaş yavaş dersen 2 sinden birini seçebilirsin
can boğazdan gelir ye gitsin. 3 günlük dünya için 40 takla atmaya değmaz.
Zayıflanır ama vücut ölçülerin çok değişmez ya da bolgesel problemlerin hallolmaz olduğu gibi kalır ama tartıda kilo vermiş olursun.
Diyetlede zayıflanır Fakat hem spor Hem dıyet ile kalıcı kilolar verip Vücud direncini düşürmek yerine arttırmış olursunuz.
Diyet ile zayıfladıktan sonra heryerin sarkar. Yağın olduğu yerler aşağı doğru süner. Spor ile yaparsan sıkılaşır ve sünmez
Hani şu tahıl gerekleri varya onları öğün olarak ye sonra bana mesaj at zayıflatım diye tecrübe yaşadım ve böyle zayıflatım spor im imkanım yoktu
diyetlede zayiflanir ama spor da olursa orantili zayiflarsin ben hem diyet hem sprola kilo verdim orantili sıkılaştım oyuzden kilom hep 58 sabit
spor yapamıyorum ama diyette başarılıyım ama spor yapmayıncada fiziğin düzelmiyor zorda olsa ikisi bir
Ben sadece diyetle 6 kilo verdim. O zaman 76 kiloydum şimdi 70 kiloyum. Boy da 170. Oruçlar bitsin sonra spora yazilacagim bu sefer 55-60 arası kiloya gelinceye kadar hem diyet hemde spor yapıp zayıflayacağım.
ya her öğünü ye ama az az ye mesela yemekle birlikte hep şu iç bol bol yürüyüş yap spor sevmiyosan (ben üşeniyorum da)
sadece diyetle zayıflatır ama sonucunda sarkık bir vücut ortaya çıkar spor bunu engeller
Diyet yetmez vucut sarkma yapar belirli bölgelerde spor yaparsanız vucut sıklaşır ve güzel bir vucuda sahip olursunuz
Spor yapmak. Özellikle yürüyüş , abur cubur yememek, akşam belli bir saatten sonra yemek yememek. Meyve ile idare etmek. en önemlisi boğaza dur demek.
Diyet kilo vermeni sağlar spor ise hem zayiflamani sağlar hem de vücudunun şekle girip fit tutar onun için diyet de spor da gerekli.
Sadece diyetle zayıflıyorum. 5 verdim 5 daha verince fit olacağım zaten :D
Sağlıklı beslenme ve spor şart tabiki. Sporsuz kilo verirsen vücudun babanneler gibi sarkık olur
Ben bir bucuk ayda bes bucuk kilo verdim buseme:):) bir kac kucuk seylerle
yediklerine dikkat etmek ve hareket etmek yeterli bence
Çikolata yemek varken ne diyeti 😐 Sadece spor yap az te yeter 😒
yemek yemeyi cok sevdigim icin hicbirzaman diyet yapmadim. Yalnizca sporla yaklasık 35 kilo verdim
kalori acigi olusturarak zayıflanir sporla bunu destekleyebilirsiniz
Hareket etmek ve bol su içmekle beraber diyet ancak faydalı olur
Spor her açıdan vücuda iyi geliyor diyeti boşver bence 👍
Sadece diyet yaparak kilo verirsin ama vucüdün sarkar çatlakların olusur fit görünmezsin yani.
Sadece diyetle zayıflanır ama sadece spor ile zayıflanmaz diye birşey okumuştum 👍🏻
şöyle ki atıyorum diyetle 1 ayda kilo verirsen sporla beraber diyet yaparsan 15 günde kilo verirsin
bu yaz diyet artı spor düşünüyorum seni şu an anlıyorumm ama napıyorsun hiç düşünme bence zaten birçoğu da spor artı diyet demiş öyle yap ben de öyle yapcam
spor vücuda ve psikolojiye çok iyi gelen birşey ama zayıflamak için öncelik diyet.
Sıkı bir vücuda sahip olmak sağlıklı kilo vermek için spor tabiki şart.
Hırs yapınca çok iyi zayıflanıyor 😂 Yoksa diyetmiş spormuş uzun vadede işler
Sadece diyetle zayiflarsin da fazla kilolarin gdince vücutta şekil bozuklugu olabilir
Zayıflanır ama spor yaparak verirsen vücudunu sıkılaştırırsın aksi taktirde sarkmalar olabilir
Sporla desteklersen daha hızlı zayıflarsın ve ayrıca fit olursun
yediklerine dikkat et ekmek yeme bol su ic spor yapmasan da farkeder zaten
elbette zayıflanır fakat sporsuz verilen her kilo artılarıyla geri döner, spor şart ayrıca sporla daha sık bir fiziğe de sahip olursun.
Sadece sporla zayıflanır mı ya
biri bana da cevap versin
Az yiyip hareket etmesen yine kilo alırsın yani şart
Sporsuz hayat olmamalida hala kendime hitap edeni bulamadim jsjssj
sadece diyetle kilo verirsin fakat fit bir vücudun olmaz
diyetin yanında spor da olmalı..
mesela yüzme gibi..
Ben sadece diyetle 1 ayda 4 kilo verdim ama gerçekten aç gezdim. Sonra spora başladım 1 haftada 1 kilo daha verdim. Diyeti bıraktım sadece dikkat ediyorum. 1 kilo aldım şu an kilom aynı ama daha sıkıyım.
Spor ve diyetle daha iyi zayıflarsın ve vücudun şekle girer.
Zayıflanır ama saglıklı olmaz geri alınır. Hareketsiz zaten alınır.
haftada 3 gün yururus yeterli, tabi duzgun bir diyet ile
spor kesinlikle olmalı diyetle tek hic bisey başaramazsın
ya o kadar diyet yapiyosunuz 2 yürümeye üşeniyorsunuz ya bir şey demiyorum
spor şart bence illa ağır sporlar değil de yürümek, bisiklet sürmek vs. gibi...
Sadce diyetle zayıfladım sanki zayıflama deglde çökmüş gibi duruo dinç göstermio
Fitnesse yazil ve hafta sonu calismadiğin günler git
Zayıflanır ama sıkılaşmazsın kilo vermekten kastınız zayıflamak olmasın fitleşmek olsun
zayıflanır bence sporda şart ama kişiye görede değişir o
SağlıklıYaşıyoruz. com İnstagram ve Facebook hesaplarını takip ederek.
Canan Karatay'a selamlar.
Spor şart değil ama hiç olmazsa hergün yürüyüşe çıkmak gerek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar