cidden buyuk birde etli duruyor yorumlariniz icin tesekkurler smdiden


Yamuksa önce bir rinoplasti düşün nefesini engellemiyor mu benim engellemişti
rinoplasti burun almaliyati zaten nefeste siknti yok sadece estetik amacli
Ya da septoplastiydi hatırlamıyorum tam eğer estetik açıdan rahatsızdan yaptır gitsin
kolay degilmi biraz korkuyorum sen olmussun
Benim nefeste sıkıntım vardı kemik sol tarafa yıkılmıştı tamamen tamponlar varken biraz sıkıntı oluyo ilk günler ama alınınca her şey çok güzel rahat bir nefes 😇
aci oluyormu sadece nefes almaksa sikinti cok iyi
yani zor geciyormu agrili
Ağrı kesici ilaç veriyolar zaten ağrıların için o yüzden pek sıkkntı olmuyo ağrı acı falan hissetmedim
cok iyi tesekkur ederim
Rica ederimm umarım sorunun düzelir 😇
Burnunu çok karıştırmıyorsun değil mi?
arada bir koko cekiyorm
O da burun büyütüyor.
Cevap
1Cevap
ol olda çok pahalı be
3 4 milyar
fazla degil
ozman bana destek çık bende olayım
Gerek yok herseyin dogalı hoş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar