Kabuk tutmuş yarayı soyup kabugu yiyorum. sizce niye? bir takıntımı?

ya da gözümdeki çapağı yiyorum yiyorum yanı böyle şeyleri..
Kabuk tutmuş yarayı soyup kabugu yiyorum. sizce niye? bir takıntımı?
Cevapla