Japon yapıştırıcısı bacağımı yaktı bişey olur mu sizce?

Bölümüm gereği takma tırnak yapıştırmam gerekiyordu ve japon yapıştırıcısını açamadım. Sonra biraz zorladıktan sonra açıldı fark etmedim kumaş pantolonumun üstüne dökülmüş. Bacağımda yanma hissi oluştu. Pantolonumu çıkardığımda ise yapıştırıcı dökülen yer yanmıştı. Sizce bir zararı olur mu?
Japon yapıştırıcısı bacağımı yaktı bişey olur mu sizce?
Cevapla