Merhaba sevgili ks halkı. Bugün okudum ve çok şaşırdım bütün enerji içeçeklerinin içinde bir miktar boğa spermi varmış?Bunu biliyor muydunuz? Enerji içeçeği içmeye devam eder misiniz? Edit : bütün içeceklerden soğudum😨 #Subarusti
Enerji içeceklerinin içinde boğa spermi olduğunu biliyor muydunuz?
Evet siteye mesaj dahi attım seni fenomen yapsınlar diye ama gelen cevap şu " biz fenomen yapmıyoruz siz oluyorsunuz" bende tamam abi dedim kapıyı kapadım çıktım 😔
En İyi Cevaplar