1 yaşındaki bir bebeğe , gözü bir noktaya sabit daldığı icin "epilepsi başlangıcı" diye teşhis konabilir mi?

Soru yukarda. Sizce?
1 yaşındaki bir bebeğe , gözü bir noktaya sabit daldığı icin "epilepsi başlangıcı" diye teşhis konabilir mi?
Cevapla