Ya bana arada birden sıkıntı basıyor, içime bir şeyler oturuyor nefes alamıyorum, başım dönüyor ve sonra ağlamaya başlıyorum neden?

Sizce beden böyle oluyor olabilir, 15 yaşındayım ve iki haftada üç kez oldu. Panik atak olabilir mi?
Ya bana arada birden sıkıntı basıyor, içime bir şeyler oturuyor nefes alamıyorum, başım dönüyor ve sonra ağlamaya başlıyorum neden?
Cevapla