Nete baktım, sigara kullanımı, alerji falan olabilirmiş. Sigara falan kullanmıyorum ve alerjiye sebep olacak bir şey de yapmadım.
#Pisicik
#Pisicik
En büyük sebebi havanın kuru olmasıdır. Özellikle geceleri odanın nemli olmasını sağla. Peteğin üzerine havluyu ıslatıp koy ya da bir kabın içerisine su koyup yine peteğin üzerine koy.
Deniyim bakiyim.
bulunduğun ortam nemli değildir ya da boğazın tahriş olmuştur sarımsak yut su ile by bal ye yumuşatır
Teşekkürler.
Geçmiş olsun bende biraz öyleyim ama senin kadar şu içtiğimi sanmıyorum. :/
İşte baya susamaya başladım tuhaf://
Ballı süt iç anneeem
Tamam:/
Ama napiyim gece kalktım utanmasam bir şişe suyu biterecektim bir anormallik var ya:///
Hormonlara fazla mı yüklendim acaba😹😹 İçiyorum şu an bile😹😹
Tü tüü tüüü😹😹
Cevap
8Cevap
Şeker yükselmiş olabilir bir ölçüm yaptır istersen. Özellikle sabahları kuru olur boğaz ve sık idrara çıkılır.
Gün içerisinde böyle:/
Belki de pek sıvı tüketmediğinden oluyor olabilir 🤔
Alerji belirtisi illa sigara icmene bagli degildirki.
Alerji olacağım bir şey yapmadım diye belirttim sigara olarak değil😅
Haklısın.
Havalardan olabilir😐
Hmm://
Bende de vardı o ama geçti
Umarım benim de geçer:/
sekerin olabilir olcturmelisin en yakin zamanda
Tahriş olmuştur. Pastil kullan
geçmiş olsun bol sıvı tüketimi yapman gerek
Şeker olmasın da
Olmasın ya://
Bilemiyorum ama aldığım takviyeden dolayı mı diye düşündürüyor.
Sus sus :D
Su iç 😛
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar