Benim gözümde çook önceden arpacık çıkmıştı böyle kocaman gözüm falan baya kapanmıştı sonra doktora gittim ilaç falan verdi geçti ama orada bir şişlik kaldı. gözüm fotoğraf daki gibi duruor benim gözüm değil bu ama aynısı böyle duruo. bana geçer dediler 1yil geçti geçmedi doktora gittim cerrahi müdaheleye gerek yok deyip göz damlaları falan verdi sıcak kompres falan yap dedi yaptım geçmior kaç zaman geçti çıldırcam arkadaşlar yardım edin doktora gitcem yine ama illa ameliyat gereklimi offf yaşayan bilir gerçekten fotoğraf bile çekilmiorum gözümden dolayı psikolojim bozuldu bıktım
Arpacık kisti nasıl geçer? Kalıcı arpacıktan kurtulabilirmiyim? Yardım edinnn?
Benim vereceğim Arpacık için ancak işinizi görecek olabilir detayda uygularsınız. Göz kapağında Arpacık gelişimi, ılık pansumanın iyi geldiği durumlara tipik bir örnektir. arpacık oluşumunda göz kapağı içinde iltihabi bir doku oluşmuştur. Ilık pansuman hem bu bölgedeki kan dolaşımını arttırarak yara iyileşmesini hızlandırır, hem de gözeneklerin genişlemesine yardımcı olarak Apse dokusunun boşalmasına yardımcı olabilir. Ayrıca aktif enfeksiyon geçtikten sonra geride kalan (şalazyon adı verilen) kalıntı dokuların da kaybolmasına yardımcı olmaktadır gözlerde yaşanan kaşınma, şişme, enfeksiyon gibi durumlarda en çok uygulanan yöntemlerden birinin çay veya çeşitli bitkiler ile pansuman yapmak "Ilık pansuman göz Ağrısını azalttığı, kas spazmlarını giderdiği, kan dolaşımını artırıp yara iyileştirmesini hızlandırabildiği için bazı durumlarda gerçekten yararlı kabul edilebilir. Göz kapağında Arpacık gelişimi, ılık pansumanın iyi geldiği durumlara tipik bir örnektir. arpacık oluşumunda göz kapağı içinde iltihabi bir doku oluşmuştur. Ilık pansuman hem bu bölgedeki kan dolaşımını arttırarak yara iyileşmesini hızlandırır, hem de gözeneklerin genişlemesine yardımcı olarak Apse dokusunun boşalmasına yardımcı olabilir. Ayrıca aktif enfeksiyon geçtikten sonra geride kalan (şalazyon adı verilen) kalıntı dokuların da kaybolmasına yardımcı olmktadır mendil, havlu veya Kağıt peçete mikrodalga fırında ısıtılabilir veya kaynamış ve ılıtılmış temiz Su ile ıslatıldıktan sonra suyu sıkılarak pansumana hazır hale getirilmelidir. Arpacık üzerine belli periyotlarla sıcak kompres uygulayabilirsiniz. Sıcak kompres iltihabı arpacığın içinden atar ve göz daha çabuk iyileşir. Gözdeki arpacık için patatesi yıkayıp yuvarlak olarak kesin. Arpacığın üzerine koyun. Patates arpacığın iyileşmesini hızlandıracaktır.
Merhaba, Ayni sorunu ben de yasiyorum. Damla, goz merhemi , sicak su ile kompres yapmama ragmen 2 aydir gecmek bilmedi. Once bezelye tanesi gibi birsey olustu sislikle beraber. sonrasinda sadece sislik kaldi tipki sizin gozunuzdeki gibi. Merak ediyorum geçti mi acaba gozunuz. Ben iki doktora gittim biri dunya goz hastanesinde. İkiside merhem ve goz damlasi verdi ama sonuc yok maalesef.
Canım ben ameliyat oldum salı günü 7. günüm cok şükür cok hafif şişlik var ilaclarımı kullanmaya dewam ediyorum ameliyatım acısız oldu korktuğum kadar yokmus 5 dk diyolar ya 2 dk anca sürdü. Sevgiler 💋
En İyi Cevaplar