Arpacık kisti nasıl geçer? Kalıcı arpacıktan kurtulabilirmiyim? Yardım edinnn?

Benim gözümde çook önceden arpacık çıkmıştı böyle kocaman gözüm falan baya kapanmıştı sonra doktora gittim ilaç falan verdi geçti ama orada bir şişlik kaldı. gözüm fotoğraf daki gibi duruor benim gözüm değil bu ama aynısı böyle duruo. bana geçer dediler 1yil geçti geçmedi doktora gittim cerrahi müdaheleye gerek yok deyip göz damlaları falan verdi sıcak kompres falan yap dedi yaptım geçmior kaç zaman geçti çıldırcam arkadaşlar yardım edin doktora gitcem yine ama illa ameliyat gereklimi offf yaşayan bilir gerçekten fotoğraf bile çekilmiorum gözümden dolayı psikolojim bozuldu bıktım
Arpacık kisti nasıl geçer? Kalıcı arpacıktan kurtulabilirmiyim? Yardım edinnn??


Arpacık kisti nasıl geçer? Kalıcı arpacıktan kurtulabilirmiyim? Yardım edinnn?
Cevapla