Kazadan sonra oluşmuş, derimin altında yeşil renkli bir şey var yaklaşık 2 yıldır geçmeyen. Yardımcı olabilecek var mı?

Neredeyse 2 yıl önce bir trafik kazası yaptım. Üst dudağımda yani bıyık bölgesinde bir şişkinlik var. Yeşil renkli görünüyor. Daha önce büyük bir yara şeklindeydi yara geçti ama içinde bir şey kalmış gibi görünüyor. Sıkınca çıkmıyor yani derimin altında sanırım baya. Taş mıdır cam mıdır nedir bilmiyorum. Ne yapmam lazım hangi doktora gitmeliyim? Nasıl bir işlem uygulanır? Bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirim.
Kazadan sonra oluşmuş, derimin altında yeşil renkli bir şey var yaklaşık 2 yıldır geçmeyen. Yardımcı olabilecek var mı?
Cevapla