Sağ gözüme birşey battı 2 saattir açıyor, sanırım kirpik, görünürde birşey yok, detaylar soruda

Eve girdim, 2 saat önce odama girer girmez gözüm yanmaya başladı, birsüre açamadım, birşey çok fena batıyorduu, sonra yıkadım gözümü açmaya başladım, arkadaşıma gösterdim kirpik vardır dedi o yoğun batması şimdi geçti ama hala batan birşeyler var, kapalıyken bile batıyor:S çay banyosu filan da yaptım ama 2 saattir geçmedi, arkadaşım kirpiğin yeri batıyordur diyor, nedir bu batan vee nasıl geçirebilirim:S:S
Sağ gözüme birşey battı 2 saattir açıyor, sanırım kirpik, görünürde birşey yok, detaylar soruda
Cevapla