• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

Hastanelerde refakatçi olarak kalınca uyuyabiliyor musunuz?

PrettySweetyWoman
PrettySweetyWoman Takip Et
Master Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
22
Yatak olabilen koltuk (!) gibi şeyleri geçtim, zaten onlarda da uyuyamıyorum, ama sandalye var arkadaşım... Sandalyede benim nasıl uyumamı bekliyorlar sizce? :/
Hastanelerde refakatçi olarak kalınca uyuyabiliyor musunuz?
Cevapla
Hasta Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir hastanız var galiba geçmiş olsun.

    Hastane ile ilgili hiç güzel anılarım yok. Ama uzun vadede kolunu bir yere dayayıp uyumak bile insana nasıl keyif veriyor anlatamam. O bir sandalyenin kıymetini bulamayan bilir cidden :)

    Haricen erkek olsan yatıracak yer çokta bayanlar için zor bir durum. Gidip güvenlikle ya da çalışanlarla kanka olup yatacak yer elde edilebiliyor :D
    Hatta hasta numarası yaparak güvenliği aşıp içeri girmişliğim de çoktur buda ziyaretçilere zorluk çıkartanlara karşı etkili çözüm. Bir eli böbreğin üstüne koyup, topallayarak geçiyorsun. :) Buda ek bilgi olsun belki lazım olur.
    Tekrar geçmiş olsun.

    1
    7 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkürler...

      Yok tek refakatçi benim, güvenliğe numara yapmama gerek yok pek o yüzden, ben giriyorum tek :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sandalyenin kıymetini anlamak istiyorsan bir kaç saat ayakta dur. :)
      Gözümün düştüğünü bilirim ya sandalyeye. Koridorlara da özellikle yatmasınlar diye garip garip koltuklar koyuyorlar tam vicdansız bu hastaneler aslında.

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Başka hastanede de refakatçi kaldım, sıkıntı yoktu. Ama burada koridorların ışıklarını tamamen kapattılar, otomat var girişte oraya gidiyorum ama ödüm kopuyor, uyumak için hayatta gidemem😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sandalye ne kadar küçük? Bir ayağını altına al diğer ayağını ise sandalyeye bas. Kollarınla tek bacağına sarılarak uyu :P anlatabildim mi bilmiyorum ama rahat ( koltukta denedim ^^ başarılı)

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Haha anladım, ama yok ayacıklarım acıdı :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman ya 2. sandalye lazım ya da hastanın ayak ucuna başını koyup idare et. Olmadı kantine gidip kahve falan iç uyumadan idare et. Uyumak la uyumamak arasında kalmakta kötü olur ya hep ya hiç olsun. :) Uyumazsan bence yazabilirsin :D "Refekatçiyken başınıza gelebilecek şeyler" ^^ ya da "Hastanede geceleri korkmanıza neden olan 5 olay" gibi ^^

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Ohaa, çok yaratıcı düşünüciiim bunu😅

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • m1m2m3
    m1m2m3 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 55%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 403 cevap paylaştı.

    Refakatçi olarak kalmadım hiç. Ya sağlık personeli olarak ya da hasta olarak kaldım ki iki durumda da benim olduğum hastanelerde sandalye yoktu, koltuk vardı. Şunu söyleyeyim, öğrenciler nasıl o rahatsız edici amfilerde uyuyabilmeyi başarabiliyorlarsa bence sende bunu başarabilirsin :)

    Bu arada, geçmiş olsun.

    1
    3 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Amfi güzel ya amfi bebek. Kafanı koyacak yer var. Ha bel ağrıyor o ayrı ama güzel :/

      Yorumla
    • m1m2m3
      m1m2m3
      +1 yıl

      Okulda uyumayı hiçbir zaman başaramadım, orada oturmak bile yeterince zorken uyumak...

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      En güzel uykularımı okulda yaşadım :/ Ha lisedeki sıralarda daha güzeldi ama ossun :/

      Yorumla
  • CamınBuğusu
    CamınBuğusu Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 54%
    +1 yıl

    Hemşilere gidip güler yüzle 'tekli boş bir koltuk var mı? ' diye sor, hemşirelerin dinlenip yattığı odalar var ve orda mutlaka oluyor tekli-çiftli koltuklar. 'Yok' derlerse yalan, ben gidip hem yorgan hemde koltuğu sürukleyerek almıştım asdfg
    Götümü hissetmeme başlamıştım, o gün ne kadar kıymetli olduğunu anladım totomun.

    1
    4 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Tabi, toto kritik, ben de anlıyorum şu an canım totom... aajdhdh

      Bakalım, daha hastam öyle boş boş yatıyor onun yanına kivrilirim belki :)

      Yorumla
    • CamınBuğusu
      CamınBuğusu
      +1 yıl

      Göt mühim bir şey, önemli organ.
      Olmuyor işte ya da biz o yatağa sığamadık, sen dene şansını. İki büklüm olmaktan iyidir. Bir de hemşireler wifi şifresini iste, paketim 2 gün erken bittiydi, gidip sifre aldım asdfgb

      Laf lafı açtı, lafta götü. Çok göt bir muhabbet oldu bu, gece gece göte gelmeden konuyu kapatak. =/

      Geçmiş olsun :)

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Sen açtın yav ben gayet ponçikçe bir soru sorduydum :( burda hiç wifi çıkmıyor baktım da :/ ama sorarım yarın artikin.

      Teşekkürler :)

      Yorumla
    • CamınBuğusu
      CamınBuğusu
      +1 yıl

      Sandalyeyle temas eden organı kim aklıma soktu? Sen. Hep ben suçlu anacım 😕 Yeni nesil gençler hastanelerde bile wifi peşinde asdfg

      😘

      Yorumla
  • viranekız
    viranekız Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl

    3 kere ciidi ameliyatlar sonrasında refakatçi oldum inan 5 dk uyumuşum sanki saatlerce uyumuşum gibi geldi Allah kolaylık versin

    1
    1 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Amin🙏

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

19

Cevap

  • Ay_isigiiii
    Ay_isigiiii Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Yatak olabilen koltukta çokzel uyunuyor, buradaki hastanelerde odalar 2 kişilik genelde her odaya 1 kişi yatırıyorlar yani diğer yatak boşta, öyle verselerdi keşke. Şeyde yapabilirsin koridorlarda sedyeler oluyor onlarda da uyuyanlar var geçenlerde gece gördüm adamın biri pijamalarıyla uyuyordu :D Geçmiş olsun bu arada.

    1
    1 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
  • ParanormalDengesiz
    ParanormalDengesiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Tam da benlik konu açmışsın. Hastanedeyim ve iki kişinin refakatçisiyim.. Dediğin o koltuklardan birinde oturuyorum..😐

    1
    9 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Çok üzücü kaderdas :(

      Yorumla
    • ParanormalDengesiz
      ParanormalDengesiz
      +1 yıl

      Hem de nasıl.. Gerçi ben her yerde uyurum ama seninki daha kötüymüş.. Sandalye ne yahu insan en azından yatak olan koltuklardan koyar.. Allah hastalarına ve tüm hastalara acil şifalar versin.. Bize de kolaylık kaderdas😐

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Sandalye de gerçekten en rahatsız olanlardan, inat mı seçmişler napmislar :/ amin🙏

      Yorumla
    • ParanormalDengesiz
      ParanormalDengesiz
      +1 yıl

      Yapacağın ilk iş yarın hastanenin hasta hakları bölümüne gidip şikayette bulunmak.. Belki senin sayende herkes nasiplenir..

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Işte durum sağlık olunca onu da çok düşünmüyor insan. Giderken belki yaparım :/

      Yorumla
    • ParanormalDengesiz
      ParanormalDengesiz
      +1 yıl

      Giderken olabilir.. Allah şifalık versin hastana.. Tez zaman da sağ salim çıkarsınız inşallah..

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkürler, siz de umarım :)

      Yorumla
    • ParanormalDengesiz
      ParanormalDengesiz
      +1 yıl

      Teşekkürler.. Hayırlı geceler..☺

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Size de efem :)

      Yorumla
  • LovelyHunter
    LovelyHunter Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    Allah tüm refakatçıların yardımcısı olsun hastalara acil şifa versin. Yaşayan bilir çok zordur. koltuk da şekerleme yapablirsin yarım saat 1 saat

    1
    3 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Koltuk yok ışte sorun o :)

      Yorumla
    • LovelyHunter
      LovelyHunter
      +1 yıl

      çok zor işte o maalesef tez zamanda çıkar hasta umarım

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Umarım, teşekkürler.

      Yorumla
  • Balinaa
    Balinaa Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Bir kere annem için kalmıstim sabaha kadar hastaneyi keşfettim. :))

    1
    4 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Hastanenin servis dışındaki yerlerin ışıkları kapalı. Gece 12den sonra da dış kapıları kapatiyorlarmis. Ölücem burada :(

      Yorumla
    • Balinaa
      Balinaa
      +1 yıl

      Orası neresiymiş ya 🤔 ben hafta içi refakatciydim dışarı çıkabiliyordum öyle bir yasak yoktu acil kapısı da orada ya izin veriyorlar çıkmaya ama bazı yerlerin ışıkları kapalıydı orayı gece değil, sabaha karşı keşfettim. Giriş kapısından girip, acil kapısından çıkmıştım bir ara kayboldum diye ödüm kopmuştu. Sende gez kimse bir şey demez. "Dese bile yatak getirin alla alla" de, ya da bulduğun boş bir odada yat. 😂

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Işte gezecek yer yok anacım yoksa dışarı falan çıkarım uykum açılır az ama kapatacaklar kapıları 😅 cerrahpaşa.

      Yorumla
    • Balinaa
      Balinaa
      +1 yıl

      Orayı bilmiyorum. Al çayını nöbetci doktor, hemşire ne bilim işte biriyle muhabeti kur. Daha ne önereyim yahu sandalyede uyu. :D

      Yorumla
  • 0fsayt
    0fsayt Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Uyuyorum ben hastadan önce 😮😑

    Sana bu gece uyku yok sanırım.

    1
    2 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Uykum var epey, uyurum bir şekilde ama ayakta mı olur kafamı kucağıma yaslayarak mı olur, bakicaz :)

      Yorumla
    • 0fsayt
      0fsayt
      +1 yıl

      Zor bir gece olacak. 😑😑

      Yorumla
  • Belinelli
    Belinelli Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    En son eniştemle kaldım o uyumadan uyumuşum, sabah da o uyandırdı beni. Gerçekten refakatçısını iyi seçmeli insanlar

    1
    3 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Niye :/

      Yorumla
    • Belinelli
      Belinelli
      +1 yıl

      Hastadan önce uyuyup hastanın kaldırdığı refakatçı hani,? Uykum da aşırı ağır beni oradan taşıyıp böbrek nakli yapsalar duymam assdf. Berbat bir refakatçıyım, geçmiş olsun bu arada

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkürler :)

      Yorumla
  • Çiğdemcecik
    Çiğdemcecik Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 62%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 598 cevap paylaştı.

    aynen bana da sandalye dusmustu sanki refakatçi insan diil kedi 😒 o koltukta da uyunmuyo da kotunun iyisi iste

    2
    0 Yorumla
  • I-Romanson-I
    I-Romanson-I Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Refakatçi koltuğuna göre değişir, genelde fazla uyunamaz.

    1
    0 Yorumla
  • Fedal
    Fedal Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    kücükken kanımda mikrop filan çıkmıstı 3 gün hastanede yattım. o 3 gün bana 1 ay gibi gelmişti.

    1
    0 Yorumla
  • MaviMilat
    MaviMilat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Uyuyorum mecburen. O an yorguntan sandalye insana en rahat şey gibi geliyor. :)

    1
    0 Yorumla
  • sezarettix
    sezarettix Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 623 cevap paylaştı.

    2 gece kaldım refakatçi olarak 2 sindede gözümü kırpmadan sabahladım uyumak imkansız

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen zaten uyuyacaksan refakatci kalmanin ne anlami var? Ha evde uyumussun ha hastanede...

    1
    1 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Hasta uyuyorken senin ayakta kalmanın mantığı ne, bebek bakmıyoruz hasta uyanınca haber veriyor zaten.

      Yorumla
  • E-Lewies
    E-Lewies Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Refakatçi olarak annem yanımda kaldı sandalyede uyudu uyandı

    1
    0 Yorumla
  • asiliya
    asiliya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Annemin yanında kaldım uyanamadım havası ağır geldi

    2
    0 Yorumla
  • balikolupucsam
    balikolupucsam Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Aynı ben ya. Bir gece kaldım. Yarım saat bile uyuyamadım sonra eve geldiğimde bir gün boyunca uyudum. Sandalyeler de çok rahatsız

    2
    0 Yorumla
  • ican7
    ican7 Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Kalmadım hiç bilmiyorum.. Geçmiş olsun. :)

    1
    10 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Kalma... Teşekkürler ^^

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Belki o hastaneye has bir durumdur :)

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Hastaneye has durum hangisi, uyuyamama mı sandalye mi? 😅 Hiç uyuyamiyorum, yani ben kaldım ben kalınca hasta yatağında yattım uyuyamadim. Başka hastanede refakatçi oldum uyuyamadim ki yatak vardı. Bunda zaten imkansız sandalye ne yav :/

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Sandalye için demiştim :D Kitap oku madem seversin sen :)

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Okudum, test bile çözdüm. Ama benimki de toto yani ağrıyor bir süre sonra ajsbsn

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Okumasan şaşardım asjdk :D Kantine git yastık falan al bari :D

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      YAV SANDALYE...

      Neyse ben bir şekil bulucam, olmadı iki sandalyeyi birlestiririm😅

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Ya anladık sandalye :D Altına falan koyarsın tahtadan iyidir :D

      Git ameliyathaneye yat sen ya :D

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Morgda yaticam 🎉 tvb est. s

      Yorumla
    • ican7
      ican7
      +1 yıl

      Allah korusun :D Hadi mütüş zekanla çöz bu işi haber ver çözünce de asjdk :D

      Yorumla
  • BurcuvsBetul
    BurcuvsBetul Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Refakatçi uyuyacaksa evine gitsin zaten

    1
    3 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Sebep? Hasta da uyuyor zaten, uyanınca bir ihtiyacı varsa söyleyebiliyor ki şu an refakat edilecek bir durum da yok ortada, ama eve de gidemiyorsun haliyle.

      Yorumla
    • BurcuvsBetul
      BurcuvsBetul
      +1 yıl

      Hangi hastane?

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Cerrahpaşa.

      Yorumla
  • SolarPlexus
    SolarPlexus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    Uyuyamamıştım. Zor gerçekten

    1
    0 Yorumla
  • SarGoNNaS
    SarGoNNaS Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sandalye üzerinde ne kadar uyulabilirse o kadar.

    1
    0 Yorumla
  • --Kitapkurdu--1
    --Kitapkurdu--1 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Uyumuştum baya valla 😄

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    umarım çabuk geçer dediğim geceler..

    1
    0 Yorumla
  • birucanbirdekacan
    birucanbirdekacan Takip Et
    Master Yaş: 52
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    uyunmuyor ama yorgunluktan sızıyorsun

    1
    0 Yorumla
  • izmirkızı_35
    izmirkızı_35 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Hic kalmadim bilmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • nextlevel
    nextlevel Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    gecmis olsun; zor uyumasi ya o psikoloji ile

    1
    0 Yorumla
  • meraksizkus
    meraksizkus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Geçmiş olsun

    1
    1 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
  • Türk_Bey1
    Türk_Bey1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    noldu

    1
    3 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Annem ameliyat olacak

      Yorumla
    • Türk_Bey1
      Türk_Bey1
      +1 yıl

      Allah yardımcın olsun dostum.

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • CÉDRICİNDEDESİ
    CÉDRICİNDEDESİ Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    geçmiş olsun

    1
    1 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
  • bera86
    bera86 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Refakatçiysen uyku bekleme

    1
    0 Yorumla
  • cigliklar_icindeyim
    cigliklar_icindeyim Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Geçmiş olsun

    1
    2 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Teşekkürler.

      Yorumla
    • cigliklar_icindeyim
      cigliklar_icindeyim
      +1 yıl

      Rica ederim umarim dinlenebiliyorsunuz dur

      Yorumla
  • _aeternitas_
    _aeternitas_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    Uyuyamam , imkansız

    1
    0 Yorumla
  • başak_hatunn
    başak_hatunn Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    uyunmaz

    1
    0 Yorumla
  • BLoodKniFe
    BLoodKniFe Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    yatak veriyorlar

    1
    2 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Siz kalınca yatak mı veriyorlar, normalde bu kalabalıkta pek yatak vereni görmedim de :)

      Yorumla
    • BLoodKniFe
      BLoodKniFe
      +1 yıl

      Hemşireler beni görünce veriyor göz kırpıyorum :)

      Yorumla
  • dugusal5555
    dugusal5555 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 796 cevap paylaştı.

    Refakatçi olmam

    1
    0 Yorumla
  • nazlı_han
    nazlı_han Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Pek uyuyamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Dropgun
    Dropgun Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Uyumam

    1
    0 Yorumla
  • __Victoria__
    __Victoria__ Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 808 cevap paylaştı.

    Uyuyamıyorum

    1
    0 Yorumla
  • AkmayaanRimel
    AkmayaanRimel Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayir

    1
    0 Yorumla
  • RuhuÖlüKız
    RuhuÖlüKız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hayır..

    1
    0 Yorumla
  • tugce_
    tugce_ Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Kalmadım hiç.

    1
    0 Yorumla
  • Beetlee
    Beetlee Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Pek değil

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Hastanelerde refakatçi olarak kalınca uyuyabiliyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hasta bakıcılık yaptığınız evde hasta odasında uyuyabilir misiniz? 11 cevap verildi
Hastane de uyutulabiliyor muyuz? 5 cevap verildi
Devlet hastanesinde hemsireyim, gunduz uyuyorum gece mesai var boyle uyku sorunu cok olur mu? 9 cevap verildi
Sağlıklı bir şekilde uyuyup, hasta uyanan var mı 🤒? 15 cevap verildi
Evde biri hasta olunca rahat uyuyor musunuz? 44 cevap verildi
Uyuz için hastaneye yatılır mı? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨