Diş iltihabı kaç günde iner? ağrısı kaç günde geçer?

arkadaşlar 2 gün önce doktora gittim dişim şiştiği için bayağı yanağım şişmişti ve ağrısı vardı. bana antibiyotik ve ağrı kesici verdi 2 gündür düzenli şekilde 12 saatte bir kullanıyorum ama henüz inmedi diş etim hala aşırı şiş duruyor. ağrısı da geceleri çok şiddetli oluyor. hemen 2 3 günde geçmiyor muydu bu şişlik? doktor direk dişe etki eden antibiyotik verdim dedi
Diş iltihabı kaç günde iner? ağrısı kaç günde geçer?
Cevapla