Şunları kullanmadan iyileşmenin bir yolu neden yok😭 Öksürükten ciğerlerim dışarı fırlıyor, öksürdükçe sırtım ağrıyor, ağzım, burnum, gözüm bildiğin şelale oldu😭 Şu hapları yutamıyorum da Boğazıma takılıp kalıyor
Hastalandığınız zaman ilaç kullanmadan iyileşebilir misiniz, ilaçlarla aranız nasıldır?
bitkisel çözüm de var ama ilgilenen yok Şunu yaparsanız çok iyi bir sonuç alırsınız geçmiş olsun
1 orta boy kuru soğan 1 limonun suyu 1 su bardağı kaynar su 3 yemek kaşığı süzme bal 1 diş sarımsak 1 tatlı kaşığı tarçın Yarım tatlı kaşığı zencefil yapılışı Soğanlarla birlikte sarımsakları incecik doğrayın ve kavanoza alın. Kavanozun içerisine kaynamış suyu ekleyin ve suyu soğumaya bırakın. Soğuyan soğan ve sarımsaklı suyu süzerek, suyu tekrar kavanoza alarak içerisine bal, 1 limonun suyu, zencefil ve tarçın ekleyerek kavanozun kapağını kapadıktan sonra kuvvetli bir şekilde çalkalayın. Bu aşamadan sonra öksürük için bitkisel tedavi şurubunuz hazırdır. her yemek öğününden sonra 1 kahve fincanı içiniz şifa olsun NOT : 6 yaşından küçüklere vermeyiniz
Şiddetli Öksürük için Elma Çayı : 1 litre suyun içine, ince dilimlenmiş 1 adet elmayı kabuklarıyla birlikte atın. Haşladıktan sonra çay gibi sıcak olarak için.
Balgam Söktürmek için Elma Çayı : Elma kabukları ile yapılan çay, hem göğsü yumuşatır, hem de, balgam söktürtür. Elmanın kabuklarını soyun, İçine biraz tarçın, zencefil ve karanfil atılır. 10 dak demlendirdikten sonra için
küçüklüğümden beri ama son 2 yıldır kendisini gösteriyor böyle hastalandığım zamanlarda nefes alamadığım için hava gibi ilaçlar kullanmak zorunda kalıyorum
Tamamda bu ilaçlar karaciger mide ve böbreklerinizi ne hale getirdi ve halada getiriyor. 6 tane iğne n... isimli kullanirsaniz insallah hic birseyiniz kalmaz
Doğduğumdan beri kullanmak zorunda olduğum minik bir hap var onun haricinde başka ilaç kullanmayı sevmem aslında onuda kullanmak istemiyorum ama kullanmak zorundayım yoksa aşırı baş dönmesi oluyor genelde çaylar çorbalar ile atlatıyorum hastalıkları
Mucomax balgam söktürücü olduğu için seni tatlı tatlı öksürtür zaten. Parol bildiğimiz ağrı kesici ateş düşürücü zaten Aferini bırak bence kalabalık etmiş orada.
ilaç kullanmamak adına direnen son dakikada ilaç kullanan birisiyim bende yani elimden geldikçe dirensem bile bir noktada sagolsun doktorlar yazıyorlar ilaçları
Balgam söktürücü kullanıyorsun normal öksürmen ilaç kullanmam yakın zamanda hasta olmadım bir gün dinlenip atlatıyorum komplex vitamin takviyesi iyi gelir . Bademciklerin intihaplı ise pen-os 1000 mg iyi bir antibiyotiktir
:D C vitamini bolca tüketmelisin sanırım :) genelde kadınlar pek hoşlanmaz ama '' vicks'' ile terleme yoluna giderseniz sabaha bir şey bırakmayacağının garantisini verebilirim :D
En İyi Cevaplar